Onderwerp: ja wat is het, ik noem het maar marshmallowkokosballen :)
Gevonden op pinterest en dat moest ik natuurlijk even proberen.
lekker makkelijk en zo klaar
Hoe het heet weet ik niet maar lekker is het wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ja wat is het, ik noem het maar marshmallowkokosballen :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevonden op pinterest en dat moest ik natuurlijk even proberen.
lekker makkelijk en zo klaar
Hoe het heet weet ik niet maar lekker is het wel
Ziet er lekker uit! Hoe maak je ze, marshmellow in het midden, wat zit er omheen?
Ziet er lekker uit! Hoe maak je ze, marshmellow in het midden, wat zit er omheen?
200 gr. roomboter
200 gr. bruine suiker
400 gr. gecondenseerde melk
25 gr. cacaopoeder
½ theelepel vanille-essence
375 gr. zoete biscuitkruimels
300 gr. marshmallow
kokos om ze door te rollen.
op een laag vuurtje boter, melk, suiker, cacao, en vanille essence langzaam laten smelten ( niet koken )
de pan van het vuur halen en het mengsel door de biscuitkruimels roeren.
een volle eetlepel van het mengsel om de marshmallow vouwen en dan door de kokos rollen.
Dat is alles en ik had van de biscuitjes de san fransisco genomen
Mmmm.... dat ziet er alweer heel erg heerlijk uit. En compleet met recept, bedankt!
Tieneke
Wat een leuk recept! Is het geen knoeiboel?
Wat een leuk recept! Is het geen knoeiboel?
Nou dat idee had ik ook, handen vochtig maken plakken maar dat viel eigenlijk reuze mee ik heb maar twee keer mijn handen wat vochtig gemaakt tegen het plakken want het is eigenlijk best een compact geheel dus nee het was geen knoeiboel
ziet er lekker uit!
Ga ik uitproberen! !!!
Bedankt
Wat heb jij toch telkens weer leuke nieuwe dingen die je uitprobeert! Ik moet altijd even kijken als ik je naam voorbij zie komen
Ziet er lekker en makkelijk uit!
Wat heb jij toch telkens weer leuke nieuwe dingen die je uitprobeert! Ik moet altijd even kijken als ik je naam voorbij zie komen
![]()
Ziet er lekker en makkelijk uit!
Dat is leuk om te horen ik struin zo nu en dan pinterest af en daar staan soms hele leuke dingen op vind ik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ja wat is het, ik noem het maar marshmallowkokosballen :)