1

Onderwerp: voertuigen

was de vraag en verder mocht ik het zelf weten :)

Omdat de jongeman 2 is geworden, heb ik maar een beetje simpele voertuigen gemaakt. Hopelijk herkent hij ze ;)

https://lh3.googleusercontent.com/-LEyBrEt-2Mc/UuEr7YzcjxI/AAAAAAAAaWI/ykUB00Kddlw/s800/140122%2520Cas%2520%2528Kopie%2529.jpg
Gevuld met notenmousse, stukjes noot en caramelsaus; de onderste taart is gevuld met mascarponeroom met frambozen en frambeiensaus (een frambei is een kruising tussen aardbei en framboos); afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in fondant.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: voertuigen

Oh leuke taart!
mijn zoontje wordt in mei 2 maar kan al deze voertuigen zo voor je opnoemen hoor! een taart om op ieder stukje iets nieuws te ontdekken! Super leuk gemaakt!

3

Wat een pracht van een taart, geweldig in z'n eenvoud

Say YES with joy. Say NO without fear.

4

Wat een heerlijk vrolijke taart. Past helemaal in de belevingswereld van een twee-jarige!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5 Laatst bewerkt door Carien (24-01-2014 12:48)

dank jullie wel  :)
Ik vond het ook erg leuk om deze taart te maken :y Meisjes/prinsessentaarten vind ik veeeel moeilijker...

Op FB las ik net deze reactie van de moeder: bedankt voor de mooie taart!
Eerst moesten de voertuigen 1 voor 1 bekeken worden en daarna werden ze benoemd, maar niet al te lang daarna stond zijn gebitje al in de taart. Hmmm lekker.... haha geweldig!

:D  :lol: en zo hoort het  =)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl