Re: Classic Winnie the Pooh
Ooooooooh, hoe heb ik deze nou kunnen missen???
Wat issie gaaf zeg! Zo poëtisch - een ander woord kan ik er echt niet voor bedenken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Classic Winnie the Pooh
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ooooooooh, hoe heb ik deze nou kunnen missen???
Wat issie gaaf zeg! Zo poëtisch - een ander woord kan ik er echt niet voor bedenken
Jeetje Tamara!
Hoe kan ik deze nu hebben gemist???
Echt geweldig mooi!
Wat maak je toch prachtige taarten,ik ben fan hoor!!!
Dank jullie wel, jullie zijn heel lief
Prachtig! (tis al gezegd maar kon het niet laten om het er bij te zetten)
Wat een ontzettend zoete taart! Ik ben helemaal verliefd. En wat ontzettend leuk hoe je die lijstjes hebt gemaakt. Ik ga het onthouden.
Oei, wel heel erg late reactie van mijn kant, sorry.... Maar toch super bedankt!
Jeetje ik sluit me volledig aan bij mijn voorgangers.. jij maakt echt prachtige dingen. Ik hoop hier nog veel van je te mogen bekijken! Mijn mond valt telkens open. Doe je ook mee aan wedstrijden?
Echt prachtig, zo ontzettend mooi!
Jeetje ik sluit me volledig aan bij mijn voorgangers.. jij maakt echt prachtige dingen. Ik hoop hier nog veel van je te mogen bekijken! Mijn mond valt telkens open. Doe je ook mee aan wedstrijden?
Ik doe niet mee aan wedstrijden. De reden is dat ik hier thuis op mijn gemak een collage kan maken van ideeën van internet met kleuren, structuren, voorbeelden, enz., eigenlijk zoals een mode of reclame ontwerper ook te werk gaat (ik heb ook in Den Haag op de Kunstacademie gezeten ) Als ik mee doe aan een wedstrijd heb ik die tijd niet en dan schiet ik in de stress en komt er niets meer uit mijn vingers. Thuis kan ik ook iets over doen als ik niet tevreden ben, bij een wedstrijd heb je die tijd niet... nee, niets voor mij
Ik begrijp je volkomen! Vat het op als compliment je maakt echt prachtige dingen!
Dank je wel, heel lief van je
Ik heb er bijna geen woorden voor.................PRACHTIG!!
over de wedstrijden.... je hoeft de taart toch niet altijd terplekke te maken?....
je kunt vaak ook thuis je taart maken, en een foto insturen,
of zoals bij Taarts&Trends, je weet de data, maakt je taart thuis, en brengt hem naar de beurs...
Het moet natuurlijk niet, maar schoot me gewoon te binnen.
......................."ben er stil van"
Ook je overige taarten zijn ontzettend mooi!
Dank je voor de tip Siena, ik hou het in gedachten
ben er gewoon stil van, wat mooi !
Wauw. geweldig die printjes. Heel mooi! Ik word er vrolijk van
Wat een grandioos mooie, onwijs lieve taart! Prachtig en heel creatief gemaakt.
Veel dank voor het delen van je tips.
Heel graag gedaan hoor!
wauw wauw wauw
Wat een prachtige taart met hele mooie details. Ik heb nog nooit zo'n mooie pooh taart gezien!!!
Prachtig! De strik lijkt wel echt van stof...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Classic Winnie the Pooh