1 Laatst bewerkt door Bonz (19-01-2014 23:50)

Onderwerp: Prinsessen-taart !

Een prinsessen-feest verdient een prinsessen-taart ! Ik post niet zo vaak meer taarten maar op deze was ik toch best wel een beetje trots. Gefotografeerd met mijn nieuwe fotoachtergrond en gevuld met Lemon curd, slagroom en banketbakkersroom :)

http://i43.tinypic.com/2qbrl78.jpg

2

Re: Prinsessen-taart !

mooi hoor

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

3

Heel erg mooi gedaan en lekkere vulling :)

4

Mooi!
En ik vind je achtergrond ook erg mooi? Wat is het precies? Behang?
Mag ik nog even een tipje geven voor het fotograferen? Wanneer je aan de linkerkant een wit vlak schuin voor je taart zet wat het licht reflecteert dan heb je ook die kant van je taart mooi belicht. Nu valt de linkerkant een beetje weg door de schaduwen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

5

Dank je wel voor de tip ! Ik heb geprobeerd een plek te vinden in huis waarbij het licht niet overduidelijk van 1 kant kwam maar dat is echt heel moeilijk.

Ik heb voor het eerst een achtergrondje gebruikt! Een zeiltje van de kwantum! Goedkope variant van een echte fotoachtergrond. En gewoon dolgelukkig zijn met mijn zeiltje :) haha.

@dolfijn: zou je daar een professionele spullen voor moeten hebben, of heb je ookdaar weer een huis-tuin-keuken oplossing voor ? Ik zou even niks kunnen verzinnen wat het licht weerkaatst?

6

prachtig gefotografeerd zeg! Idd een goed idee met een goedkoop zijltje. Ga ik hier ook maar toepassen denk ik.

7

Terecht trots, mooie taart!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag