1 Laatst bewerkt door Djoeke (16-01-2014 10:47)

Onderwerp: Een grote stapel!

Ik mocht een grote stapel maken voor een verjaardag.
Het bezoek zou in 2x komen en de moeder wilde graag 's middags en 's morgens een leuke taart op tafel hebben staan.

De 1e en 2e laag konden zonder problemen van de onderste laag worden afgehaald doordat ik een vrij dik cakeboard had gebruikt. De witte rand had ik vast gezet aan de zijkant van de 2e taart en niet aan de bovenkant van de onderste zodat er echt een hele taart over bleef.
Van af de achterzijde kon hij zo weer op de taartschaal. Net of hij niet was aangeraak :)

Overigens vind ik kaarsjes altijd zo zonde van de taart. Gelukkig vond ik nu een andere oplossing.
Ik heb houdertjes van fondant gemaakt. Stukken leuker dan die plastick dingen.

http://taart.djoeke.com/taart/wp-content/uploads/IMG_2456.jpg
http://taart.djoeke.com/taart/wp-content/uploads/IMG_2487.jpg

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

2

Re: Een grote stapel!

Heb je erg leuk gedaaan!!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

Wat een prachtige taart! Heel erg mooi!

4

Super :thumb:

5

Volgende keer grotere foto plaatsen hoor, hij is het echt waard :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Haha! dank jullie wel allemaal
Het was een foto van mijn site. Krijg hem alleen deze maat of heel groot afgebeeld.

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

7

Ik heb je berichtje bewerkt..........na het nummer van de foto stond een formaat in de link 300x300, dat deel heb ik verwijderd en nu staat de taart er groter op!

8

Hihi, dank je wel!

9

:thumb:

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

10

Wat een super oplossing en ook een erg mooie taart!