1 Laatst bewerkt door Carien (18-01-2014 19:50)

Onderwerp: honkbal

was de vraag.
Dus ik dacht meteen: Leuk! rood/wit gestreept shirt, of blauw wit.. of een pet.. :)
Dus ik vraag 'Welke club?', maar nee, geen club :nooo:
Gewoon de handschoen en de bal, daar is hij gek mee op dit moment.
Ah.... oh....  :think:  :think:  :think:  en dan: 'smiley met lampje' :) ..... maar kan dat wel in taart? :think:  :think:  :think:

Afijn, dan zit ik zo in elkaar, dan begin ik er gewoon maar aan....  :grr:  :rolleyes:

Aan wat? Nou, aan een handschoen met een bal  =D
https://lh4.googleusercontent.com/-pFwD6bgM6D8/UtrL7ghHa-I/AAAAAAAAaVw/nuSqZOWGofM/s800/140118%2520Rens%2520Beuwer%2520%2528Kopie%2529%2520%25283%2529.jpg
Op een gegeven moment dacht ik dat ik maar opnieuw moest gaan bakken, een gewone platte taart moest gaan maken.... Maar het is toch nog best een leuke taart geworden :y  :O
De (bijna) jarige was er in ieder geval erg blij mee :)

Biscuit, gevuld met witte choc-mbc, caramelsaus en gehakte nootjes; afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in fondant.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: honkbal

Origineel en bijzonder! Heel leuk geworden!

3

Goed bedacht!!  :Y  vulling klinkt ook jummmmm

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Heel mooi geworden, jij kunt dat !  :thumb:

Christine.

5

Wat een enorme uitdaging ik zou geloof ik gek worden :D

Maar wat is hij super leuk geworden echt heel knap gedaan en je ben super origineel  :thumb:  :thumb:

6

Wat onwijs goed bedacht! Gaaf hoor :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Je hebt het jezelf weer eens niet makkelijk gemaakt maar het resultaat mag er zijn. Zelfs in mijn dromen zou dit niet zijn gelukt ;):thumb:  :y .

8

Hij is echt heel erg mooi geworden.
Zo zie je maar dat een bijna onmogelijke opdracht toch super gaaf is!