1

Onderwerp: [FEEDBACK] taartje nogal tuttig geworden

Ik was dus geïnspireerd geraakt door deze taart van Dolfijn die alleen maar schattig en lief is is dus toen ben ik lekker aan de slag gegaan maar helaas is mijn taartje helemaal niet schattig en lief geworden maar wel tuttig en stijfjes. Heeft iemand een idee hoe ik hem wat leuker kan krijgen?

Alvast bedankt!

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MD763UK3.jpg

2

Re: [FEEDBACK] taartje nogal tuttig geworden

Ik vind hem niet tuttig en stijfjes hoor! Je zou evt aan de zijkanten nog wat kleine bloemetjes kunnen doen.. maar ik vind hem zo ook al leuk.

3 Laatst bewerkt door Chocomonster (19-01-2014 14:56)

Ik denk dat als je een fellere kleur roze gebruikt, het probleem al gelijk opgelost is. Overigens vind ik 'm niet stijf, wel een beetje tuttig ;) Maar nog steeds erg leuk!

4

Sorry maar ik vind hem wel gewoon lief hoor :D

5

Hij is toch heel erg leuk?! Ik denk idd net als Chocomonster dat je met een fellere kleur al een heel ander effect zal hebben, en misschien zal een contrasterende rand ipv wit op wit ook schelen ;) Al met al mag je niet ontevreden zijn hoor!

6

Dank jullie wel allemaal, een iets fellere kleur erbij is inderdaad een goed idee! Helaas kan ik het bij deze niet meer uitproberen want hij is inmiddels al aangesneden! Gelukkig is ie wel lekker en ik heb toch weer wat geleerd.  =D

7

hij is gewoon leuk hoor

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

8

Zij heeft er ook nog een roze taartje op staan, vaak maakt wit met van die ruitjes al snel wat tuttiger maar ik vind je taartje erg lief. Misschien zou je bovenop nog een cirkel roze kunnen doen en daar met de sugargun een randje in iets donkerder roze op kunnen maken en een strikje om het af te werken en daar bovenop je cupcake. Weet niet of je snapt wat ik bedoel??? Maar hoe dan ook is het een heel net, strak taartje met een hele lieve uitstraling! Super leuk.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

9

Ik vind het gewoon een leuk taartje!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Dank jullie wel allemaal! Nou, daar word ik dan toch wel weer blij van.  :) 

Sneezle schreef:

Misschien zou je bovenop nog een cirkel roze kunnen doen en daar met de sugargun een randje in iets donkerder roze op kunnen maken en een strikje om het af te werken en daar bovenop je cupcake. Weet niet of je snapt wat ik bedoel???

Ja, ik begrijp wat je bedoelt, goed idee inderdaad, dat zal het vast beter maken. Of met een helemaal andere kleur sugargunrandje, zwart ofzo. Dank je wel, ga ik de volgende keer proberen!