1

Onderwerp: judo en luipaard

deze week echt n drukke week gehad , om precies te zijn 5 taarten op bestelling eentje staat er al bij 3d taarten.
de judo taart voor n echte bink hij was super super blij met zijn taart"ik ben zoooo blij tante Erna met de taart ik vind het niet erg dat de band de verkeerde kleur heeft"...... oepsss :o
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6GH4HAOA.jpg

de volgende voor een "echte"dame alles moet altijd op en top zijn en net zoals bij vele meiden is het nu zoals hun zeggen panterprint.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GWEAQKU6.jpg

groetjes Erna

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

2

Re: judo en luipaard

Wauw! Kvind je panterprint heelgoed gelukt! Mooi gedaan

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Erg mooi en ook leuk die eerste voor judo... :thumb:  :y

4

Prachtige kunstwerken!

5

Wow leuk hoor! Ik heb nooit iets met dierenprinten maar deze vind ik echt heel mooi!! Mag ik 'm opslaan?

6

Mooi!

7

Ik vind je judotaart echt heel gaaf. Mag ik je foto bewaren? Onze zoon zit ook op judo.

Tieneke

8

wat een leuke reacties dank jullie wel en natuurlijk mogen jullie de afbeeldingen opslaan want zo werk ik ook ik zou ook nergens zijn zonder het internet  :D

9

Wat een mooie en ontzettend leuke taarten :)

Wat een mop over de kleur judo band!!!

10

Mooie taarten! :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Heb je die print erop geschilderd??? Prachtige taarten zeg...

12

:)  djw weer....
ja diaan ik heb de print geschilderd bruin met n zwart randje er om heen volgende x wil ik t bruin iets lichter maken (weet alleen nog niet hoe)