Wat een reacties, wat leuk!
Bedankt voor alle complimenten, het was inderdaad een erg grote uitdaging. Gelukkig hielp mijn vriend naast z'n werk in de avond uren mij ook. De bestelling was opgesplitst over 3 dagen, dus per dag zo'n 900 cupcakes (dat klinkt al een stuk beter).
Ik heb deze keer niet vanuit mijn eigen bedrijf gewerkt (de garage aan huis is gerenoveerd tot een heerlijke ruimte met keuken voor mij), maar ik kon gelukkig terecht bij m'n vader, hij heeft een groot horeca bedrijf, compleet met automatische afwasser en natuurlijk een heerlijke grote steamer, waar ik zo'n 60 cupcakes tegelijk in kon bakken.
Qua planning, deze had ik niet echt. Voor mij was het gewoon knallen, zorgen dat ik van alle ingredienten genoeg had, en gewoon niet denken maar doen. En langzamerhand kom je dan steeds verder en zie je het overzicht weer. Ik moet zeggen doordat het in 3 dagen was opgesplitst, was het ook elke dag heerlijk weer fris beginnen.
Of ik nog cupcakes wilde maken hierna? Eigenlijk niet, haha. Maar die week had mijn zusje ook haar afstudeerfeestje voor haar Master, dus ik kon het natuurlijk niet laten om ook hier wat (mini-) cupcakes voor te maken, alswel voor mijn vriend op z'n werk. Gelukkig ging dat niet om enorme aantallen.
En terwijl ik dit schrijf inmiddels weer een leuk klusje gehad, 108 cupcakes voor Ahoy, voor de 100 shows van de Vrienden van Amstel, dus al met al genoeg cupcakes gezien de afgelopen tijd
.
Bedankt voor alle lieve reacties!
The Little Cake Bakery
Taarten & Cupcakes