1

Onderwerp: nieuwe woning en verjaardag

Voor mijn neefje die 26 is geworden en ook een huis heeft gekocht.
En omdat ze ook helemaal gek van hun hondjes zijn heb ik die er ook maar bij gedaan.
Heb me vergist in de chocoladeganache waardoor hij niet helemaal strak is geworden dus balen.
Ik had de pure côte d'or moeten pakken om af te smeren maar heb per ongeluk de côte d'or met truffel vulling gepakt waardoor de chocolade niet helemaal hard wordt  :s
Maar goed gelukkig een weggevertje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BC78ACOT-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VPQL47EN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRDDIWHK-D.jpg

Re: nieuwe woning en verjaardag

Niets van te zien dat het niet helemaal volgens de planning ging. Ik vind het een mooie, verzorgde taart. En als ik eerlijk moet zijn, denk ik dat de truffelvulling  :9 een heel positief effect zal hebben gehad op de smaak :y

kerstboompje schreef:

Niets van te zien dat het niet helemaal volgens de planning ging. Ik vind het een mooie, verzorgde taart. En als ik eerlijk moet zijn, denk ik dat de truffelvulling  :9 een heel positief effect zal hebben gehad op de smaak :y

Ja de smaak zal niet tegenvallen denk ik haha want gebruik echt alleen maar goeie ingrediënten en nooit botercreme of jam als vulling en daarom vinden ze mijn taartjes ook altijd erg lekker :)
Als je iets leuks wilt maken moet de kwaliteit ook goed zijn vind ik anders maak ik liever niks :)

4

Supermooi! Leuke hondjes ook! Is die kruising JRT een teefje? (Dit is beroepsdeformatie: ik werk met honden.)

Echt, nooit BC? Ook niet om af te smeren? Maar als je nou hele lekkere BC maakt? Van superlekkere boter ofzo? Of vind je het gewoon nooit lekker? Verder ben ik het met je eens hoor: goeie kwaliteit!  :thumb:

5

Wow weer al zo'n plaatje! Je hebt het druk deze week!!

6 Laatst bewerkt door dollelollypop (19-01-2014 20:26)

Maria1000 schreef:

Supermooi! Leuke hondjes ook! Is die kruising JRT een teefje? (Dit is beroepsdeformatie: ik werk met honden.)

Echt, nooit BC? Ook niet om af te smeren? Maar als je nou hele lekkere BC maakt? Van superlekkere boter ofzo? Of vind je het gewoon nooit lekker? Verder ben ik het met je eens hoor: goeie kwaliteit!  :thumb:

Jawel BC om af te smeren met een smaakje erin maar echt nooit als vulling nee  :O
En ik gebruik ook altijd en alleen maar grasroomboter dus volgens mij is dat al lekkere boter  ;)
Ik zal eens vragen of het een teefje is vanmiddag want dat weet ik niet  :)

Ik heb nog even gevraagd maar het is inderdaad een teefje en een Jack russel :)

Vera12345 schreef:

Wow weer al zo'n plaatje! Je hebt het druk deze week!!

Inderdaad heb ik er in twee dagen en een avond heel wat uurtje opzitten en ben ook blij dat ik klaar ben pfff....

Hartelijk dank allen voor jullie leuke reacties  en een fijne zondag :)

8

super mooie taart met geweldige kleuren combinatie....... zucht... ik wil ook een printer :rolleyes:

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

smikkelke schreef:

super mooie taart met geweldige kleuren combinatie....... zucht... ik wil ook een printer :rolleyes:

Nou ik kan je vertellen dat de printer geen onnodige uitgave is en ik ben er ontzettend blij mee.
Ik heb hem bij bouwhuis gekocht en dat was een aanbieding voor volgens mij 150 euro ( hij was normaal duurder ) ik wil nooit meer zonder.
Ik heb ook een cricut cake gehad maar vond dat een vreselijk apparaat en volgens mij slaat dat ding ook niet echt meer aan wanzt zie of hoor er niet veel meer van.
Ontzettend duur en ik kreeg er nooit iets fatsoenlijks uit dus heb hem snel weer gegedaan.
De grootste miskoop ooit maar ik kan je vertellen dat je de printer echt moet aanschaffen want ik ben er superblij mee :)

10

Hele mooie taart! :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

toch maar ietsjes meer aan de kant leggen zodat ik m kan aanschaffen

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

12

dollelollypop schreef:

Ik heb nog even gevraagd maar het is inderdaad een teefje en een Jack russel :)

Ah! Dank je wel.

13

Wat een geweldig leuke taart!