1 Laatst bewerkt door Leidsetaart (18-01-2014 15:29)

Onderwerp: Mijn eerste taarten, Stippentaart met vogelhuisjes, Strikkentaart

Mijn eerste 3 taarten. Omdat er 1 stapeltaart tussen zit heb ik het hier geplaatst. Ik ben enorm benieuwd wat jullie ervan vinden en tips zijn meer dan welkom het zijn per slot van rekening pas mijn eerste 3 taartjes! De geboorte taart (de laatste foto) is overigens geïnspireerd en afgeleid van het geboorte kaartje van degene voor wie ik het gemaakt heb.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MJBJJXDM.jpg

2 Laatst bewerkt door Leidsetaart (18-01-2014 15:32)

Re: Mijn eerste taarten, Stippentaart met vogelhuisjes, Strikkentaart

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-44L8PB8O.jpg

3

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-FB3JPQSD.jpg

4

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L6UWRDMU.jpg

5 Laatst bewerkt door Hertje (18-01-2014 19:14)

Heel knappe eerste taarten! Ze zijn stuk voor stuk heel leuk. :thumb: :thumb:  :thumb:
Je hebt wel lef, om meteen mooie strikken te maken en een stapeltaart! :)

Tips? Een bekleed onderbord kan heel mooi zijn.
Taarten tonen nog mooier als je ze fotografeert in een rustig decor (als daar de tijd en gelegenheid  voor is  ;) ).

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Wat kan jij strak bekleden! En dat voor je eerste taarten! Dikke duim omhoog!!

Tip? Misschien een leuk onderrandje maakt je taart altijd af en idd bord bekleden maar dat zijn maar details!

7

Wat een leuke reacties dank jullie wel!! Met beide tips ook helemaal eens en ik ben al aan het sparen voor pearls mold om daar van die prachtige randjes mee te maken. Bij deze taart kwam ik lastig uit met de vogelhuisjes en heb ook nog niet zo'n lint snijder waarmee ik dit netjes kan maken! Maar nu weet ik zeker dat ik het ga kopen :) nogmaals dank jullie wel echt leuk om te horen!

8

Leidsetaart schreef:

Wat een leuke reacties dank jullie wel!! Met beide tips ook helemaal eens en ik ben al aan het sparen voor pearls mold om daar van die prachtige randjes mee te maken. Bij deze taart kwam ik lastig uit met de vogelhuisjes en heb ook nog niet zo'n lint snijder waarmee ik dit netjes kan maken! Maar nu weet ik zeker dat ik het ga kopen :) nogmaals dank jullie wel echt leuk om te horen!

Een parelmold is inderdaad erg mooi. Ik gebruik ook geen lintsnijder hoor maar gewoon een huis tuin en keuken liniaal! Gaat ook prima!

9

Whoauw wat super knap gedaan :D

Echt hele mooie stirkken en leuke taarten en je geboorte taart is erg lief.

En die pearls mold is zeker mooi maar duur :S

10

Mooie taarten hoor! Maar als je op één dag zowel een stapeltaart als éénlaags taarten laat zien, mogen die elk in een eigen topic, dus de stapeltaart(en) in de stapelrubriek en de éénlaags in de Taartenparade :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Ja omdat ie zo duur is wacht ik er ook nog even mee. Eerst zeker weten dat het geen bevlieging is maar ik dit echt leuk vind. Voor wat betreft linten met liniaal is inderdaad een optie en die zal ik ook eens uitproberen. Nogmaals dank jullie wel vor de berichtjes echt leuk om dat te lezen over mijn eerste taartjes!

Stom van de gekozen rubriek had ergens gelezen dat je bij meerdere foto's op 1 dag moet bundelen en hierin zelf niet bedacht dat ze dan wel in dezelfde categorie moeten passen. Excuses mijn volgende post staat in de juiste categorie.

12

Wat zijn de taarten mooi zeg!!