1

Onderwerp: grote tas en tennisracket

een tas voor 20 st taart
gemaakt van een chocoladebiscuit gevuld met aardbeiencreme en nutellacreme

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BDYTINLF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-VRE4UZMJ.jpg

Tennisracket voor ruim 10 st gevuld met bbroom en aardbeienjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4IXIIJWN.jpg

Merci voor het kijken

2

Re: grote tas en tennisracket

Heel mooi gedaan ben vooral fan van je tas, de kleur is erg mooi  :Y
Mag ik vragen wat aardbeiencreme precies inhoudt? Valt me op dat veel mensen op het forum hun taart vullen met aardbeiencreme, of aardbeienmousse maar ik vraag me altijd af watvoor recept dat is

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

lady-vall schreef:

Heel mooi gedaan ben vooral fan van je tas, de kleur is erg mooi  :Y
Mag ik vragen wat aardbeiencreme precies inhoudt? Valt me op dat veel mensen op het forum hun taart vullen met aardbeiencreme, of aardbeienmousse maar ik vraag me altijd af watvoor recept dat is

recepten vind je hier links in het menu.
Aardbeiencreme is gemaakt van de mix voor botercreme van fun cakes te koop hier in de shop en daar voeg je dan aardbeiensmaakstof aan toe bijv van patidess of funcakes

4

Leuk gedaan zeg!

5

Echt heel erg mooi gemaakt en het tennis racket is ook heel leuk :)

Vind de schoentjes en het fotolijstje ook super leuk.

6

Alletwee echt heel gaaf, de tas is net echt!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

mooi gedaan! mag ik vragen hoe je de taart zo mooi heb gekregen? cake of biscuit? en wat voor bakblik. sorry voor de vele vragen :)  :)

8

sam1984 schreef:

mooi gedaan! mag ik vragen hoe je de taart zo mooi heb gekregen? cake of biscuit? en wat voor bakblik. sorry voor de vele vragen :)  :)

Welke taart bedoel je?
De tas en het tennisracket zijn gemaakt van biscuit en gewoon gesneden met een steak of broodmes

9

k vind beide taarten erg mooi. heb je bij het tennisracket een echte als mal genomen om langs te snijden of zo? de vorm is zo mooi!
K vraag me ook af hoe je dat zo mooi en strak kunt afwerken....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

10

mickeymama schreef:

k vind beide taarten erg mooi. heb je bij het tennisracket een echte als mal genomen om langs te snijden of zo? de vorm is zo mooi!
K vraag me ook af hoe je dat zo mooi en strak kunt afwerken....

bij het tennisracket heb ik eerst op internet gezocht naar een model van een racket deze op maat gemaakt uitgeprint en uitgeknipt uit het biscuit gesneden vullen afsmeren en  bekleden.
Ik heb eerst de zijkanten bekleed en toen een ovaal voor  bovenop en toen een strook groen hierlangs gelegd de rest wijst zich van zelf...strookjes wit voor het hand gedeelte en met de sugargun de slierten voor de draden