Onderwerp: Uil Oreo Pops
Ik heb laatst uil oreo pops gemaakt, vind uiltjes altijd zo schattig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uil Oreo Pops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb laatst uil oreo pops gemaakt, vind uiltjes altijd zo schattig.
Heel leuk!
Wat leuk zeg,gebruik je alleen een oreokoekje als basis?
Willy
Oh geweldig hoe heb je die zo leuk gemaakt?????????
Oh wat zijn ze weer schattig, zouden de oortjes ook gemaakt kunnen worden met fondant?
Groetjes vonn
Haha, die zijn leúk!!
Wat leuk zeg,gebruik je alleen een oreokoekje als basis?
Willy
Dankje Ja ik heb een oreo koekje als basis gebruikt. Hier heb ik een lollystokje aan vastgemaakt en vervolgens gedecoreerd
Oh geweldig
hoe heb je die zo leuk gemaakt?????????
Leuk om te horen dankje! Op mijn blog heb ik een how to gezet
Oh wat zijn ze weer schattig, zouden de oortjes ook gemaakt kunnen worden met fondant?
Groetjes vonn
Dankje Vonn De oortjes zouden prima gemaakt kunnen worden van fondant. Je moet alleen oppassen dat tijdens het dippen van de oreo koekjes in de chocolade de oortjes er niet afvallen. Dus ze moeten goed vastzitten
Schattig! Heb je de oogjes en snaveltjes uit het setje van de action gebruikt?
Schattig! Heb je de oogjes en snaveltjes uit het setje van de action gebruikt?
Hoihoi,
Dankje!
Nee de oogjes zijn de candy eye balls van Wilton en het snaveltje is van fondant
... en de oren? hoe heb dat gemaakt? ik wil heel graag mijn zoon verrassen !!
Ooh wat leuk De oren heb ik gemaakt van marshmallows.. Deze heb ik met een kleine driehoek uitsteker uitgestoken en met een druppel gesmolten chocolade op de oreo geplakt. Vervolgens moet je dit goed laten uitharden, voordat je de oreo pop in zijn geheel voorziet van een chocolade laagje
Succes met de verassing
Heel schattig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uil Oreo Pops