Re: I am Nikon...
Wat ontzettend gaaf zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » I am Nikon...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank je wel Gulendem.
Wauw, echt gaaf!
En dat noem je best mooi ???
Hoe moet hij er dan uit zien als jij hem fantastisch vind ???
Dat vind ik hem namelijk
Dank voor jullie complimentjes. Sommige mensen die hem op facebook zagen dachten, waarom legt ze nou een echte camera op een taart, die is gek. Dat is eigenlijk ook wel een compliment.
Maar als hij er beter uit zou moeten zien, dit zijn een paar voorbeelden:
Een beetje zoals deze: http : // iamwhatido.files. wordpress.com /2009/08/nikon-dslr-cake. jpg Maar dan even de spaties weghalen. Mag hier geloof ik geen hotlink plakken.
Of deze: http : // callicious.co. uk/ wp-content/uploads/ 2012/ 08/ Nikon-Camera-Cake-1. jpg
Die zijn nog net iets gedetailleerder, zonder fondantscheuren en met knopjes.
Wat knap zeg!!!! Prachtig gemaakt!
Wow alles is al gezegd maar ik zeg het ook nog maar eens GEWELDIG! super mooi gemaakt.
Echt prachtig gedaan!!!!
Wauw!!! Prachtig! En wat leuk dat je ook de foto kunt zien van de kikker
Dankjewel kitty_90. Dat de kikker daar zit is bewust gedaan. Heb een plaatje gezocht en de kikker nagemaakt.
Wat een gave taart, heel creatief gedaan!
Thanks Hertje. Wat veel lieve complimentjes, had niet verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen. Op Cake Central heb ik 2 likes en een reactie. Heel erg bedankt allemaal.
Een woord wauw!!!!!
Wow, wat een mooie taart. Ik vind je kikker ook echt geweldig!!!! Complimenten
Wat een supergave taart, net echt!
wauw deze is zo mooi, mag ik hem opslaan van je ? ik heb een goede vriend die fotograaf is en het lijkt me geweldig zo'n taart voor hem te maken
Jawel hoor Mistey, dat mag. Dank je wel voor je complimentje. Zou het leuk vinden als je een foto post als je hem maakt, ben benieuwd! Succes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » I am Nikon...