Onderwerp: K3 kruimeldiefjes
Een taartje met een aantal hindernissen...
Eerste keer geboetseerd met het Kruimeldiefjesboek als basis (wel al andere poppetjes gemaakt), maar volgende keer moet ik het lijfje van het poppetje toch iets langer laten uitharden. De meisjes waren bij aanvang lang en slank, maar waren de dag nadien een stukje korter, met brede heupen
. Josje ziet er zelfs lichtjes zwanger uit, maar dat zal er nog wel eens ooit van komen zeker??
Wat ik ook niet helemaal begrepen had uit het boek; dat je die stokjes best niet afknipt onder de schoentjes, maar beter laat uitsteken om de poppetjes op de taart te prikken. Tegen dat ik dat door had waren de stokjes al ingekort en kon ik ze niet meer boven op een taart zetten.
Dus ook voor de eerste keer 2 taartjes op elkaar gezet om een hoge taart te krijgen, en ook ging niet zo vlotjes. Waar ik in mijn hoofd een perfect gladde cilinder had, is het eerder een bobbelige buis geworden. Zo goed en kwaad als het ging gecamoufleerd, maar toch niet echt tevreden.
Dit is het uiteindelijke resultaat:

Bedankt voor het kijken,
groetjes Samantha
(maar ik snap dat je zelf niet tevreden bent als ik zo je verhaal lees, ik zou zelf net zo zijn: te streng voor mezelf.... O:-) )