1 Laatst bewerkt door lady-vall (12-01-2014 12:06)

Onderwerp: SPOED dusky pink sugarflair dust

Hoihoi,

Ik wil voor het eerst een kruimeldiefje maken en in het boek gebruiken ze voor de roze wangetjes bovenstaande dust. Maar als ik dat intoets op deleukstetaartenshop dan krijg ik sugarflaur paste color en dat is volgens mij om fondant te kleuren, dat is geen dust poeder. Ik kan de juiste poeder hiervoor gewoon niet vinden op de site, ik wil hem graag daar bestellen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Bedankt!

Edit: als ik bij roze dustpoeder kijk zie ik er allerlei tussenstaan maar niet dusky pink.. heb geen idee welke ik moet nemen

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: SPOED dusky pink sugarflair dust

Ik zou gaan : dust pink eventueel gemengd met een héél klein beetje rode dust.

probeer het eerst uit op een stukje fondant om het effect te zien.

3

Heb even in de geschiedenis van t forum gekeken en de meeste hebben t echt over dusky pink van sugarflair. Is die paste op de webshopsite dan toch poeder of niet?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Nee, die van de webshop is geen dust...........

Maar je kan iets vergelijkbaars zoeken in de dusts, zoals Nathalie aangeeft.....

5

Ja klopt als die ene nergens te krijgen is dan zijn er vast vergelijkbare kleuren dust maar ik weet niet welke ik moet kiezen, heb er nog nooit mee grwerkt.
Ik hoopte dat anderen die ook wel eens poppetjes met blosjes op hun wangen boetseren me een alternatief kunnen geven van een kleur die ook op blosjes lijkt :)

6

Ik gebruik altijd pearl pink sherbet voor blosjes. Vind ik een mooie kleur.

7

Seefje schreef:

Ik gebruik altijd pearl pink sherbet voor blosjes. Vind ik een mooie kleur.

Oke!! Bedankt!