1

Onderwerp: Duplo trein taartje.

En dan meteen het volgende taartje van dit weekend, eentje met een trein want de jarige kreeg een Duplo trein cadeau.
Dus een poging gewaagd om een Duplo trein te maken, het is meer een lego trein geworden maar ze vonden hem super leuk! De jarige vroeg of hij met de trein mocht spelen, haha.

http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/P1150281_zpsbcf71bcd.jpg

Wel jammer dat de rails door het gewicht van het treintje zo is gaan doorzakken.
http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/P1150283_zps049aacf9.jpg

Groetjes!

2

Re: Duplo trein taartje.

Ik vind hem erg leuk geworden! Net echt  :thumb:

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

3

De trein is supertof gedaan!

4

Leuk! En qua doorzakken rails: ik vind het niet heel storend hoor, maar ik snap wat je bedoelt.
Misschien kun je de rails eerst laten drogen (bijv. met tylose)? Goed uitmeten qua circelgrootte en dan de wielen er los op laten rusten. Geen idee of dat dan sterk genoeg is hoor, zomaar een idee.

5

Esmaatje, daar dacht ik ook aan, alleen had ik er geen tijd meer voor haha. Idee voor de volgende keer. Thanks!

6

Leuk :thumb:

groetjes Hanneke

7

wat een schatje, heel mooi gedaan.

8

Erg leuk geworden!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Dank jullie wel!

10

leuke taart! Had je het duplo zelf geboetseerd, of had je een mold? Ziet er in ieder geval wel echt uit als duplo

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

11

Wat een ontzettend geinige trein, goed idee zeg! Ik snap dat de jarige ermee aan de slag wilde.

Tieneke

12

mickeymama schreef:

leuke taart! Had je het duplo zelf geboetseerd, of had je een mold? Ziet er in ieder geval wel echt uit als duplo

Ja zelf geboetseerd, rechthoekjes gemaakt en kleine rondjes uitgestoken en die er op geplakt.
Bedankt voor het compliment!

13

oh wat knap gedaan zeg!!

Echt een heel leuke vrolijke taart :)