26

Re: Appe-kaneel cakeballetjes, leuk voor oudejaarsavond

ik word steeds slimmer hier hahahah.
Gisteren heb ik gewone cakemix genomen met (te) kleine stukjes appel dus die waren zonde de kaneel suiker al lekker

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

27 Laatst bewerkt door dollelollypop (20-12-2013 08:23)

smikkelke schreef:

ik word steeds slimmer hier hahahah.
Gisteren heb ik gewone cakemix genomen met (te) kleine stukjes appel dus die waren zonde de kaneel suiker al lekker

Ja dat zal vast maar met de appel-kaneelmix is hij nog lekkerder :P
Misschien dat de balletjes van mij daarom wat ronder zijn want de mix is denk ik iets dikker omdat hij iets meer gevuld is dan de gewone cake.
En hoop wel dat je hier slimmer wordt want daar is het forum toch eigenlijk voor vind ik :)
Ik ben hier in de loop der tijd ook slimmer geworden door tips en trucs van hier dus deel altijd alles graag zodat wat ik hier opgedaan heb een ander ook zal helpen :)

28

Hoi!
Ik heb net deze balletjes gemaakt en ze zijn errug lekker. De bovenkant werd bij mij alleen niet bruin dus heb ze steeds na een tijdje gedraaid..
Maar ik vraag me af,  hoe en hoelang kan ik ze t best bewaren? In een luchtdicht bakje en voor hoeveel dagen dan? Buite de koelkast? Ik wil ze niet invriezen, ze zijn voor komende dagen.

Alvast bedankt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

29

Ik heb ze gemaakt met oud en nieuw. Ze vielen super in de smaak! Ben normaal niet zo van de pakken cakemix maar ze waren zo lekker dat ik een paar pakken heb ingeslagen hihi
Bedankt voor het super idee! En vooral namens mijn dochters en buurtjes ;-)

30

lady-vall schreef:

Hoi!
Ik heb net deze balletjes gemaakt en ze zijn errug lekker. De bovenkant werd bij mij alleen niet bruin dus heb ze steeds na een tijdje gedraaid..
Maar ik vraag me af,  hoe en hoelang kan ik ze t best bewaren? In een luchtdicht bakje en voor hoeveel dagen dan? Buite de koelkast? Ik wil ze niet invriezen, ze zijn voor komende dagen.

Alvast bedankt!

Heb ze nu in n kom met vershoudfolie erover..niet in koelkast.

Schiet me nogeen vraag te binnen.. kun je zo voor t eten even opwarmen en zo ja hoe? Ivm de suikerlaag aan de buitenkant
..

Ik wil ze tm donderdag gebruiken voor visite enz kan dat??
Hoop dat iemand antwoorden heeft!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

31 Laatst bewerkt door dollelollypop (11-01-2014 20:13)

lady-vall schreef:
lady-vall schreef:

Hoi!

Alvast bedankt!

Heb ze nu in n kom met vershoudfolie erover..niet in koelkast.

Schiet me nogeen vraag te binnen.. kun je zo voor t eten even opwarmen en zo ja hoe? Ivm de suikerlaag aan de buitenkant
..

Ik wil ze tm donderdag gebruiken voor visite enz kan dat??
Hoop dat iemand antwoorden heeft!

Ik heb ze gewoon in zo'n zip dicht plastic zakje bewaard maar ik denk dat je ze ook gewoon in een trommel kan bewaren waar je koekjes in bewaar.
En hoelang je ze bewaren kan ja ik denk toch best een poosje want een gewone cake kan je toch ook best een week goed houden.
Opwarmen weet ik niet maar dat zou je even met een paar moeten proberen want echt veel mis kan er volgens mij niet gaan.
Even in de oven verwarmen en de suiker zit al zo in het balletje getrokken denk ik dat het niet zoveel uit zal maken volgens mij.
En inderdaad niet in de koelkast bewaren.

Ik draai de balletjes trouwens nooit en als je ze vol genoeg vult dan valt het niet bruin worden best wel mee.

welliej schreef:

Ik heb ze gemaakt met oud en nieuw. Ze vielen super in de smaak! Ben normaal niet zo van de pakken cakemix maar ze waren zo lekker dat ik een paar pakken heb ingeslagen hihi
Bedankt voor het super idee! En vooral namens mijn dochters en buurtjes ;-)

Heel hartelijk dank en fijn dat jullie ze lekker vonden :)

33

Super bedankt :D vind ze heerlijk!

34

Ik neem aan dat je dit ook gewoon als cake kan bakken en dan in stukjes snijden en
door de roomboter en kaneelsuiker kan rollen? Ik heb nl geen cakepopmaker!
Of als mini cupcakes kan maken?
Weet iemand dan de tijden en temperatuur waarop de oven moet?

Groetjes Brenda

Balou schreef:

Ik neem aan dat je dit ook gewoon als cake kan bakken en dan in stukjes snijden en
door de roomboter en kaneelsuiker kan rollen? Ik heb nl geen cakepopmaker!
Of als mini cupcakes kan maken?
Weet iemand dan de tijden en temperatuur waarop de oven moet?

De temperatuur in de oven is gewoon 150 graden hete lucht ( dat staat ook op het pak )
Mini cupcakes ook gewoon op 150 graden en 12 minuten in de oven :)
Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het graag.