1

Onderwerp: sesamstraat combineren met roze en zilver, help!

Goedemorgen.

Ik probeer zo nu en doen wat leuks te bakken en dat gaat best goed, al zeg ik het zelf ;)
mmaar nu wordt mijn dochter bijna 1 en geven we een groot feest.
Ik ga een 1 van  80 cm hout beplakken met roze cupcakes.
NNu wil het graag combineren met sesamstraattaart en cupcakes maar dan zonder al die felle kkleuren dat vind ik niet zo leuk icm roze.

IIemand leuke ideeën?? :$

TThnx

Re: sesamstraat combineren met roze en zilver, help!

Bericht via mijn telefoon geplaatst dus even checken of het goed is gegaan.
Beetje gebrekkig nederlands haha
Geen idee of ik het bij het juiste gedeelte van het forum heb neer gezet.

Ik wil graag een stapeltaart maken met sesamstraat gezichten, hier voorbij zien komen met koekiemonster bovenop (erg leuk idee!) maar dan dus geen rood/groen/geel/blauw.
uiteraard wel gewoon de gezichten in de kleuren die ze moeten zijn :)

Misschien dat jullie leuke ideeen hebben hoe ik roze kan combineren met sesamstraat, in welke bakvorm dan ook :)

alvast bedankt!

3

Als je googelt op "sesame street pink cake" en dan bij de plaatjes kijkt, zijn er een aantal taarten die het leuk hebben gecombineerd! Wel allemaal met geboetseerde poppetjes, weet niet of dat in je plan past  :lol:

Groetjes, Monique

4

Geen tips maar ik vind het wel een heel leuk idee wat je gaat doen :)

Thnx! Ga eens even zoeken.
HHeeft één van jullie toevallig de how to vd sesamstraat figuren?
LLees steeds bij pino zijn vacht in knippen maar hoe? ;)

6

Ik heb gezocht naar een how-to, maar kan het even niet zo snel vinden. Maar wat daar mee bedoeld wordt, is dat als je met een schaar kleine knipjes in het fondant maakt, dan krijg je een soort v'tje te zien, die je eventueel een beetje 'rechtop kan zetten'. Heel veel bij elkaar wordt dan een soort veren-vachtje. Ik kan zo snel even geen goed voorbeeld vinden, maar pak anders een klompje fondant en probeer het eens. Het effect veranderd met de grootte van de knipjes. Ik hoop dat je het een beetje snapt :S Het wordt ook wel regelmatig toegepast bij het maken van egeltjes, want daar was een howto van, maar die website is helaas niet meer bereikbaar :(

Christa163 heeft hier de techniek toegepast op het egeltje, maar het zijn kleine foto's.
http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=117958

Deze Pino vind ik ook erg leuk!
http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=232923

Succes!

Groetjes, Monique

Dank je monique!!

Ja danielle had wat close up fotos gestuurd :)
Ga maar eens aan de slag!

Mochten er nog ideeën zijn wat betreft cc, chocola'tjes, cake pops.. Hoor ik het graag :)

8 Laatst bewerkt door BeautyQueen25 (04-02-2014 21:56)

X