1

Onderwerp: Wie denkt er even met mij mee? (ideeen mannentaart)

Hee hallo,

Het duurt nog even maar ik mag voor begin maart een mannen(stapel)taart maken voor ca. 30 personen. Zijn vrouw organiseert een surpriseparty voor haar man die 40 jaar wordt maar zelf altijd zegt dat hij nog een keer 39 wordt.... Hier wil ik graag iets mee doen.
Verder zijn zijn hobby en werk alles wat met computers, internet, ipad, netwerken, smartphones te maken heeft. Oja, hij reist regelmatig met het vliegtuig naar het buitenland.

Ik heb al wel een paar ideeen, maar zie nog niet een geheel om deze dingen samen in een taart te kunnen verwerken.
Wie denkt er even mee? Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Wie denkt er even met mij mee? (ideeen mannentaart)

misschien zou je een beeldscherm kunnen maken, en daarop een afbeelding van een vliegtiuf of zo, een reisschema.... Alsof ie net op de pc zijn vlucht heeft geboekt of zo...
Een bureau maken met PC, telefoon, snoertjes enz. dan ben je al een heel eind. Maar ik weeet natuurlijk niet hoe goed je al bent, en dus of dit haalbaar is....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Re: Wie denkt er even met mij mee? (ideeen mannentaart)

mickeymama schreef:

misschien zou je een beeldscherm kunnen maken, en daarop een afbeelding van een vliegtiuf of zo, een reisschema.... Alsof ie net op de pc zijn vlucht heeft geboekt of zo...
Een bureau maken met PC, telefoon, snoertjes enz. dan ben je al een heel eind. Maar ik weeet natuurlijk niet hoe goed je al bent, en dus of dit haalbaar is....

Bedankt voor je ideeën. Het is idd leuk om een reisschema te printen en deze op een beeldscherm te plakken. Gelukkig ben ik in het bezit van een foodprinter dus dat is te regelen.

Wat vaardigheden betreft heb ik al best wat ervaring (zie www.stapeloptaart.nl) maar echte 3D taarten heb ik nog niet veel gemaakt.

Ik neem je ideeën mee!

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

4

Re: Wie denkt er even met mij mee? (ideeen mannentaart)

Soms zie je wel eens zo'n stapel boeken, die dan allemaal net een beetje scheef op elkaar liggen... Misschien kan je dat ook doen, maar dan met een laptop, tablet, smartphone, etc. die allemaal op elkaar liggen. En misschien inderdaad nog het reisschema op het scherm van de bovenste laten zien!

Groetjes, Monique

5

Re: Wie denkt er even met mij mee? (ideeen mannentaart)

als ik zie wat je allemaal al gemaakt en geboetseerd heb, dan kom je vast een heel eind! laat je het resultaat zien? Ben benieuwd!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!