Onderwerp: Verliefd op mijn eigen taart!!!
Ik was verliefd op mijn eigen taart!!!Ik wou mijn taart niet weg geven!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Verliefd op mijn eigen taart!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik was verliefd op mijn eigen taart!!!Ik wou mijn taart niet weg geven!!!
Ohh te lief!!!!! Waarmee heb je die wolkjes gecreeerd?
hahah ja dat snap ik wel.
ik heb dat ook wel eens.
je taart is prachtig!
Wauw, hij is prachtig!!
Ohh te lief!!!!! Waarmee heb je die wolkjes gecreeerd?
Wolkjes zijn met verschillende maat balletjes fondant bij elkaar en dan bekleed net als een taart! En gedust met poeder suiker!!!
Oh wat een plaatje
Dat is wel heel goed te begrijpen dat je er geen afstand van kan doen.
Echt die smoeltjes van die beertjes ah zo schattig en die handjes.... ja gewoon alles
Wat zie diegene voor wie de taart was, ben wel heel benieuwd naar hun reactie
En dan ook die mooie foto's echt hoe doe je dat toch???
Super mooi
Oh wat een plaatje
Dat is wel heel goed te begrijpen dat je er geen afstand van kan doen.
Echt die smoeltjes van die beertjes ah zo schattig en die handjes.... ja gewoon alles
Wat zie diegene voor wie de taart was, ben wel heel benieuwd naar hun reactie
En dan ook die mooie foto's echt hoe doe je dat toch???
Super mooi
![]()
Bedankt Baklataart! De taart was voor s ochtends maar de vrouw had hem pas s middags aan gesneden want ze vond hem te mooi om in te snijden!!!! Ik gebruik Picasa3 om mijn foto's mooi te maken! Een heel simpel programma en hij is gratis te downloaden van Google!!!
wauw, hij is super schattig en super mooi!!
Ooooo Karen, Ik heb al veel mooie babytaarten langs zien komen maar deze............nummer 1 op mijn favorietenlijst! GEWELDIG!
Als je er ooit een soort replica van langs ziet komen: niet schrikken, maar beschouw het dan maar als een groot compliment,
Ooooo Karen, Ik heb al veel mooie babytaarten langs zien komen maar deze............nummer 1 op mijn favorietenlijst! GEWELDIG!
Als je er ooit een soort replica van langs ziet komen: niet schrikken, maar beschouw het dan maar als een groot compliment,![]()
Dank je wel kweenie! Ik neem het als een GROOT compliment!!!!
Dat begrijp ik helemaal want het is ook een plaatje om te zien!
Lieeeeefffff!
Aaah lief knuffel taartje
Haha, kan me voorstellen dat je die niet wilde weggeven, het is echt een superschatje!!
Hij is zo verschrikkelijk mooi en lief
Wahaaaaw
Ik begrijp dat je het moeilijk had om afstand te doen, zo'n prachitge taart!!!
Wauw....ze is superlief en helemaal geweldig!!
haha ik heb dat ook wel eens!
En terecht! Het is een plaatje!
tsja...... begrijpelijk hoor
Ik gebruik Picasa3 om mijn foto's mooi te maken! Een heel simpel programma en hij is gratis te downloaden van Google!!!
Het viel me (bij het nog eens bekijken van de taart) op, dat je 'm vanuit Mijnalbum geupload hebt.
Dat kan ook vanuit Picasa hoor
(ik deed vroeger ook eerst Picasa, dan Mijnalbum, dan Dlt, dan blijf je bezig met uploaden enz
)
Karen-Dodenbier schreef:Ik gebruik Picasa3 om mijn foto's mooi te maken! Een heel simpel programma en hij is gratis te downloaden van Google!!!
Het viel me (bij het nog eens bekijken van de taart) op, dat je 'm vanuit Mijnalbum geupload hebt.
Dat kan ook vanuit Picasa hoor
(ik deed vroeger ook eerst Picasa, dan Mijnalbum, dan Dlt, dan blijf je bezig met uploaden enz
![]()
![]()
)
Bedankt Carien voor de tip!!!!! Ik ga even proberen!
Karen, wat een geweldig taartje!
Als ik erin slaag om ooit zoiets mooi te maken zou ik er ook geen afstand van kunnen doen.
Gelukkig zijn er foto's. Mssch kan je 'm printen op groot doek en ophangen in de kamer waar je je taarten maakt, zo heb je 'm nog altijd bij je.
Heel terecht dat je hier trots op bent.
Karen, wat een geweldig taartje!
Als ik erin slaag om ooit zoiets mooi te maken zou ik er ook geen afstand van kunnen doen.
Gelukkig zijn er foto's. Mssch kan je 'm printen op groot doek en ophangen in de kamer waar je je taarten maakt, zo heb je 'm nog altijd bij je.
Heel terecht dat je hier trots op bent.
Dank je wel Koekebakkevlaaien hmmm!
Gelijk heb je! Erg mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Verliefd op mijn eigen taart!!!