Re: Wat doen al die muisjes daar??
Heel mooi gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat doen al die muisjes daar??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gedaan!
Wat een geweldig leuke taart! Heel gaaf gedaan met zo'n persoonlijk ontwerp!
kweenie schreef:Carien schreef:echt zooooo leuk en mooi gemaakt
Deze is echt te leuk om aan te snijden......
Wat is lemon curd-dream
?
Dank je wel,
lemoncurd-dream is een recept van Carol: monchou met lemoncurd,romig kloppen. Slagroom met klopfix en wat suiker kloppen en daarna rustig door de lemoncurd/monchou roeren. Héérlijk!!!!
aangevette slagroom met lemon curd gemengd dus
dream klinkt wel lekkerder dan aangevet
zo is dat.
Ik vind deze naam wel erg leuk gevonden, want het is een "droom" om te eten. De taart met deze vulling was duidelijk favoriet.
Kweenie, wat is je stapel leueueuk! Zo schattig met die muisjes en superleuk om de a.s. gebeurtenissen van het komende jaar erin te verwerken. Dit was ongetwijfeld een groot succes op jullie nieuwjaarsreceptie!
Ik kan gerust zeggen dat het een heel groot succes was!!! Ze vonden het zonde om de taarten aan te snijden, maar wilden ook graag van de taarten proeven
Echt wat een plaatje!!!
Zo mooi en die bekkies zo lief
Ik vind je idee achter de taart echt heel erg leuk dat je zo vooruit blikt op het nieuwe jaar waarin zoveel te gebeuren staat.
En wat heb je dan gelijk nog heel veel redenen om dit jaar taarten te gaan bakken
Inderdaad, maar dat is wat we juist zo leuk vinden. Voor mij geldt dus vanaf mei: druk,druk!
Wat een super leuke en lieve taart
en wat maak je die muisjes schattig !!!
HOW TO ???
G E W E L D I G gemaakt! Zo veel mooi details! Super super mooi!!!
Wat een prachtige taart en zo mooi uitgwerkt. Heb je een how to van de muisjes?
Wat een prachtige taart en zo mooi uitgwerkt. Heb je een how to van de muisjes?
Dank je wel!
Ik heb er helaas geen howto van. Ik heb het muisje van "de Kruimeldiefjes" als uitgangspunt genomen en daar vervolgens steeds een eigen twist aan gegeven. Het is vooral een kwestie van leuk aankleden! Kun je hier wat mee?
Carien schreef:kweenie schreef:Dank je wel,
lemoncurd-dream is een recept van Carol: monchou met lemoncurd,romig kloppen. Slagroom met klopfix en wat suiker kloppen en daarna rustig door de lemoncurd/monchou roeren. Héérlijk!!!!
aangevette slagroom met lemon curd gemengd dus
dream klinkt wel lekkerder dan aangevet
zo is dat.
Ik vind deze naam wel erg leuk gevonden, want het is een "droom" om te eten. De taart met deze vulling was duidelijk favoriet.
maar aangevette slagroom wordt met mascarpone gemaakt,
en de lemondream met monchou...
waarom het verschil hierin?
Wow, wat een leuk idee! En wat issie ook leuk geworden, je taart!
Maar wat een werk.
wat een dotje!!
ohhhhh ik ben helemaal flieft op de muisjes,ik heb nog nooit zo'n leuke muizentaart gezien,super schattig
en wat leuk dat ik af en toe mijn naam voorbij zie komen i.v.m mijn lemoncurd dream die ik nog steeds zooooo lekker vind
groetjesssss Carla
Prachtig!!
Oooo ik blijf naar je taart kijken, wat megaaaaaa prachtig!! Ongelofelijk gaaf! Veel meer dan gaaf! Fantastisch mooi gewoon!
geweldig wat een prachtige gedetailleerde taart zeg
Goh, wat leuk dat de taart weer even in de belangstelling staat!
Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat doen al die muisjes daar??