1

Onderwerp: Waar koop ik sjablonen/ stencils?

Ik ben op zoek naar een verkoopadres voor stencils of sjablonen om met verf mooie patroontjes op taarten te maken. Boj de webshop hebben ze beperkte keuze dus ik vraag me af waar jullie ze vandaan halen. Ik bedoel dan vooral mooie barok/vintage achtige patronen.

Groetjes valerie

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: Waar koop ik sjablonen/ stencils?

Ik ben daar ook naar op zoek, heb wel wat gevonden bij de airbrushshop in Almere (via de webshop) en via google kom je op webshops die wel wat stencils hebben. Het valt nog vies tegen leuke te vinden.

3

Bij ellens creatives cake ofzo, ff Google '!

i just LOVE it!

4

O ja, bedankt!! Wel duur hoor die stencils...

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Heb wel eens gelezen dat je bij de bouwmarkt ook sjablonen kunt kopen, die dus eigenlijk bedoeld zijn voor te verven.

6

Tweede kans voor bakspulletjes  goed in de gaten houden.

7

Je zou ook eens bij hobbyshops of scrapwinkels kunnen kijken , daar vind je ook vaak wel leuke. Maar die zijn ook niet zo heel goedkoop (tussen de 3 a 4 € ) Ik weet dat dylusions en dutch doobadoo bv merken zijn die ze hebben google daar maar een op!

8

Ja best wel, ik vind alles duur op taartgebied, beetje goeie spullen.... maarja

i just LOVE it!

9

bij twinsethobby verkopen ze ook stencils, niet veel, maar zitten toch best wat leuke bij!~
(vind ik dan)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

10

Oke bedankt siena ik ga zo kijken!

11

Daar hebben ze idd best leuke siena, dankjewel!