1

Onderwerp: Laatste bruidstaart 2013 en eerste 2014!

Hallo allemaal!
Het jaar 2013 met een klein bescheiden bruidstaartje mogen afsluiten. Gevuld met aardbeien kwark!

http://i39.tinypic.com/6ig0hk.jpg

En dan 2014, een knallend begin vind ik zelf! Mijn derde bruidstaart, eerste keer vier lagen en werken met icing. Was wel echt even vechten, vooral met de letters. Net de taart afgeleverd en nu maar hopen dat het smaakt. Vulling frambozen creme en vanille creme.

http://i39.tinypic.com/4l3l3.jpg

Feedback is altijd welkom!

2

Re: Laatste bruidstaart 2013 en eerste 2014!

:thumb: prachtig allebei :)

ik heb je topics een beetje gevolgd ;)  hoe heb je die frambozen- en vanillecrèmes nou gemaakt O-) ?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Mooie taarten hoor. Zijn de rozen op de eerste taart echt of heb je ze zelf gemaakt? Als dat zo is, dan vind ik ze super gelukt!

Genieten van rust en ruimte in Friesland? Boek onze vakantiewoning! www.brandemeerhuisje.nl

Carien schreef:

:thumb: prachtig allebei :)

ik heb je topics een beetje gevolgd ;)  hoe heb je die frambozen- en vanillecrèmes nou gemaakt O-) ?

Dank je wel!  Na wat proberen, Google, mengen en flink was mensen laten proeven heb ik een heerlijk vulling kunnen maken! Behoort tot mijn favorieten. Voor de vanille crème: slagroom, mascarpone, vanille stokjes en vanille kloppudding van dr oetker. Heerlijk niet te zoet, de volgende keer alleen wat meer slagroom er door heen doen, door de kloppudding was het nogal dik geworden waardoor het wel wat moeite kosten om het te verwerken als vulling. Voor de frambozen creme: mascarpone, slagroom, frambozen jam en verse frambozen. :9 heeeeerlijk!  En deze was heel makkelijk te verwerken in de taart! Helemaal top.

Gerda7 schreef:

Mooie taarten hoor. Zijn de rozen op de eerste taart echt of heb je ze zelf gemaakt? Als dat zo is, dan vind ik ze super gelukt!

Dank je wel! Het zijn echte rozen, was het maar zo'n feest dat ik ze zo netjes zou krijgen! Moet nog even oefenen.

5

mooie taarten!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

Mooi hoor! Zitten de rozen in flowerpicks?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

7

Echt wat mooi allebei en die vulling klinkt super lekker :P

die ga ik onthouden :)

Echt super knap :thumb:

8

Mooi hoor!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag