1

Onderwerp: Jamy 19 jaar!

Eerste grote stapel taart.. :)
Feedback is altijd welkom!

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/563946_620602041334801_1959219180_n.jpg

Bedankt voor het kijken :)

Groetjes Priscilla
Maak taarten sinds Juli 2013

2

Re: Jamy 19 jaar!

Je stapel is leuk geworden! En met deze kleuren heeft het ook wel een beetje een vintage-touch. En feed back? Hmmm, even denken.....Dan misschien de letters van Jamy wat fijner, maar eigenlijk is dat meer persoonlijke smaak. Verder kan ik niks bedenken; ziet er prima uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Mooi geworden.
En als ik dan een opmerking mag maken: de letters mogen iets fijner qua stijl en misschien de takken van je bloesem iets dunner, ze vallen nu erg op. Maar dat is eigenlijk een kwestie van smaak.
Prima taart.

4

Hele mooie taart. Keurig afgewerkt ook! De kleuren bij elkaar zijn mijn favoriete kleuren...prachtig.
Betreft feedback sluit ik me bij mijn voorgangers aan: ik zou de decoratie/ letters ook ietsje fijner houden.
Maar nogmaals: heel mooi! Mag je trots op zijn!

Groetjes van Marjon

5

Heel leuk geworden! Ik vind juist dat grovere leuker maar dat is inderdaad smaak. Mooie kleurencombi!

6

Super mooie taart en hele mooie kleuren .

Vooral de tweede laag vind ik een leuk idee :)

Bedankt voor de leuke reacties! Doet me goed! :)

Ik heb helaas alleen deze vorm letters in huis..

@esmaatje: je hebt gelijk hoor! Ik vind ze ook iets te dik. Heb alles met de hand gedaan.. Wil eigenlijk de sugarpaste gun aanschaffen..

Groetjes Priscilla
Maak taarten sinds Juli 2013

8

Ik vind hem mooi!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Ik vind hem leuk! Vooral de kleurencombi vind ik erg mooi :-)

10

Mooie stapel geworden. Ik vind je kleurgebruik erg mooi gekozen!