1

Onderwerp: te erg voor foto

En dan was het toch zover om deze te moeten maken...... een mia and me taart.
Ik vond het al een VRESELIJK!! onderwerp en tijdens het maken van de taart werd het alleen maar van kwaad tot erger. Alles wat ook maar fout kon gaan ging ook fout, stressen!
Ben blij dat sophie de taart wel leuk vond. Maar deze is met gemengde gevoelens weg gegaan, vandaar ook geen moeite genomen om mooie foto's te maken. iemand tips????

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q71/s320x320/1488650_561223703959494_365708964_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1545081_561223730626158_835009694_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1557516_561223763959488_353226187_n.jpg

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

2

Re: te erg voor foto

maar zò erg is ie toch niet??
Wat ging er volgens jou allemaal mis dan, en waarom is ie niet goed gekeurd door jezelf (waar wil je tips en advies over?)
Ik vind de taart prima gelukt hoor! Hij lijkt behoorlijk hoog en strak, en k vind het eigenlijk wel grappig zoals je het printje met de rondjes hebt afgewerkt.....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

ja da's eigenlijk best een goede vraag..... waar wil ik tips over?
Als ik eerlijk ben wil ik deze zo snel mogelijk vergeten. hahaha
hij is niet strak, de hele bovenkant is een berglandschap, de roze vlakken naast de leeftijd is puur camouflage voor de ergste vlekken allertijden(eerst wilden we het een beetje pimpen en dusten voor glans dat lukte niet dus stempelen moest het maar worden, dat was echt fout, toen zijn we het gaan schilderen nou...... dat was echt een zwarte  euhhh bende.... dus toen hebben we er maar roze overheen gedaan en ook afgewerkt met rondjes.
de letters waren ook te mat en vlak van kleur dus die wilden we ook dusten maar dat werdook niet mooi dus die maar geschilderd en is nog wel wat geworden maar.....
we kunnen het beter!!!!

4

Juist geinig joh, die rondjes. Aan de taart is echt niet te zien dat er zoveel misging hoor. Hij is mooi hoog en ziet er in mijn ogen prima uit.

Tieneke

5

Taart ziet er toch hartstikke leuk uit? Je hebt de problemen prima opgelost zo :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Tja soms heb je wel eens van die opdrachten.. maar je bent wel super creatief als je de foutjes zo goed weet te camoufleren! Degene voor wie hij was is er blij mee en ik zie geen berglandschap hoor ;)

7

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat echt goede taartenmaaksters ,,,, niet geweldige taarten bakken, maar geweldig zijn in het camoufleren van :)

gr Pien

8

nou ik ben het met de rest eens vind hem gewoon leuk en zeker je camouflages :D

maar begrijp je gevoel dat het allemaal tegen zit en dan denk je zelf dat het niet goed komt maar dat ziet de ander totaal niet :)

9

sweet978 schreef:

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat echt goede taartenmaaksters ,,,, niet geweldige taarten bakken, maar geweldig zijn in het camoufleren van :)

gr Pien

ooo wat lief!!
Bedankt allemaal voor de steun en we gaan in het nieuwe jaar gewoon weer verder met positief denken!
Groetjes KArin

10

Niets mis mee hoor, is toch een leuke taart!?!!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Ik vind al die rondjes ook eigenlijk wel leuk hoor! Alleen had ik denk ik een ander ondergrond papier  genomen in een effen kleur.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Ik vind het heel leuk hoor ... en zoals de meesten al zeiden, die rondjes zijn gewoon super.
En weet je, een kind van 5 ziet al die onvolmaaktheden niet hoor. Ik spreek uit ervaring. Ik heb enkel kids van 2 tot 7 in mijn omgeving en elke keer ben ik een wrak na het maken van de taart en de jarige die ziet maar 1 ding ... een grote taart, met veel kleuren en z'n lievelingspersonnage van het moment.

Geloof mij ... Sophie zal heel heel blij geweest zijn!

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

13

Ik vind die rondjes leuk bedacht, lekker retro! Hij is zo te zien ook lekker hoog. En een strakke taart maken? Is een kwestie van heel veel oefenen en dat vinden ze bij je thuis vast niet heel erg ;)