1

Onderwerp: Figuurtje bij patchwork cutter diamond

Hoi!

Ik heb een patchwork cutter diamond design, en daar zitte een paar kleine extra figuurtjes bij die samen een roos kunnen vormen denk ik? Ik snap niet hoe ik deze dien te gebruiken ;) kan iemand uitleg geven?
Alvast bedankt!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: Figuurtje bij patchwork cutter diamond

Snap het niet helemaal, denk ik.... Ik heb deze ook, maar ik kan er niet uithalen dat je er een roos mee kunt maken. De kleine dingetjes gebruik je (optioneel) om in de hoekjes decoraties aan te brengen. Heeft een leuk effect.
Of ik heb toch een andere...;)

3

O echt! Haha. Nou op het plaatje zie je een roosje in het patroon staan dus ik dacht, die kun je ermee maken.. Maar dat is dus niet zo. Ik heb nog nooit een taart gezien waarbij dat is gedaan, ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet! Iig bedankt voor je antwoord ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Ik heb ondertussen even gegoogeld en zag deze afbeelding ook, maar weet eigenlijk niet of en hoe je het roosje kan maken met die kleine dingetjes. Ik denk van niet ;), al vind ik het dan wel vreemd dat het roosje er wel bij staat :think:. Ik hoop dat iemand anders dit wel weet :Y

5

Esther68 schreef:

Ik heb ondertussen even gegoogeld en zag deze afbeelding ook, maar weet eigenlijk niet of en hoe je het roosje kan maken met die kleine dingetjes. Ik denk van niet ;), al vind ik het dan wel vreemd dat het roosje er wel bij staat :think:. Ik hoop dat iemand anders dit wel weet :Y

Ja.. Ik ben ook erg nieuwsgierig!!

6

Je kunt in elk kruisje een figuurtje stempelen,  bedoel je dat?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

misschien staat dat roosje erbij als idee? Kan het ook niet maken met die kleine friemeldingetjes hoor...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Okee. Nou ja mysterieus roosje dan hahaha