Onderwerp: Kersttaarten als cadeau of andersom????
De vierkante is een chocolade biscuit gevuld met botercrème en kersenvulling met chocolade pastilles
De ronde is een gewone biscuit gevuld met abrikozen en botercrème met witte chocoladeschilfers

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kersttaarten als cadeau of andersom????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De vierkante is een chocolade biscuit gevuld met botercrème en kersenvulling met chocolade pastilles
De ronde is een gewone biscuit gevuld met abrikozen en botercrème met witte chocoladeschilfers

Leuk joh! Mooi doosje en mooie bal!
Heel mooi zeg! Vind het een mooi idee die vierkante taart met die bal erop!
Heel mooi zeg! Vind het een mooi idee die vierkante taart met die bal erop!
En dat was in de eerste instantie niet voorzien. Ik had nog deeg over dus er 2 halve blanda's van gebakken. Dat bekleden veel super tegen! Daarop zei mijn zoontje terloops "lukt het niet zo goed mama"?? Dus ik het maar in 2 keer een halve bekleden... Toen ik 'm daarna weer aan hem liet zien en het dus al eigenlijk wilde opgeven zei hij "Maar dat heb je toch goed opgelost?" dus toen kon ik m natuurlijk niet meer weggooien!!!! mijn hart smolt van zo'n geweldige aanmoediging. Een strikje doet dus ook wonderen 
Daar is echt totaal niets van te zien!!! Was al vreselijk jaloers dat je hem zo strak hebt bekleed! Ik heb pas een mickey mouse taart gemaakt (staat in 3d rubriek) en dat was ook al een drama. Heb toen inderdaad ook 2 halve bekleed en verdoezeld met een strookje..
Ze klinken alletwee heerlijk en zien er goed uit 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kersttaarten als cadeau of andersom????