1

Onderwerp: Deze mocht het spits afbijten!

Gemaakt voor de verjaardag van een vriend van mijn dochter, gevuld met kersen en chocoladecrème, afgesmeerd met pure chocolade en bekleed met de chocoladerolletjes
De cupcakes zijn met dezelfde kersen gevuld en hebben een toef van de chococrème

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1554568_381121348692043_1793401674_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Deze mocht het spits afbijten!

Oeh wat klinkt dat lekker. En hij is ook nog een sprachtig!

Lijkt erg hoog, of niet! Goed gelukt!

Lust zelf geen marsepein.. *schaam*

3

Weer zo'n hoge! Klinkt heerlijk :9

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Mooi zeg en klinkt inderdaad erg lekker!

5

Oh deze is ook al zo super hoog en leuk echt Super en je cupcakes ook :D

6

Deze is twintig cm hoog, tweemaal taartje van 15 cm doorsnede en 10 hoog, min een klein laagje vanwege de vullingen die er ook tussen moest hihi
Omdat dit een vrij machtige taart is, kun je er twaalf stukjes uit snijden, in het midden zit een dubbel taartkartonnetje, zodat het "ontmantelen" ies makkelijker gaat.

Ik heb zojuist van de jarige begrepen dat hij heerlijk was en helemaal op is :-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda