Onderwerp: Nielsbakt4cancer stelt zich voor!
Hoi allemaal,
De naam Nielsbakt4cancer zegt al vrijwel gelijk waar het over gaat. Toch wil ik ons even voorstellen.
Ik ben Anita en 34 jaar en heb 2 zoontjes, Niels en Lars. Mijn vader, Niels en Lars hun opa dus, zet zich enorm in voor de kankerbestrijding.
Niels die over 2 weken 7 wordt krijgt hier veel van mee!! Samen met mijn vader hebben wij 2 x een groot evenement gehouden Trek de Pont, zie www.trekdepont.nl Dit was heel gaaf en dat vond Niels ook. Hij gaat mee naar Frankrijk om opa daar aan te moedigen bij het fietsen van zowel de Alpe d'HuZes als de Mont Ventoux.
En nu.....Niels wil zelf in September 2014, als hij 7,5 jaar is samen met opa de Mont Ventoux gaan fietsen....ik en mijn man vonden dat niet gelijk z'n goed idee omdat hij nog zo jong is, maar uiteindelijk gaan we er voor de volle 100% voor.
Dus zei ik tegen Niels, wat wil je gaan doen om centjes op te halen voor de kankerbestrijding....en daar kwam het....
Koekjes en cakjes bakken....zonder ENIGE ervaring (werk in de zorg) zijn we dat gaan doen. En zo volgde de naam en een eigen website www.nielsbakt4cancer.nl
Op 23 okt 2013 lagen de eerste koekjes op het aanrecht, de volgende dag de eerste cupcakes en op 8 november 2013 de eerste taart....
Nu bijna een maand taarten aan het bakken en al zeg ik het zelf zonder enige ervaring mogen de resultaten er zijn, blijkbaar verborgen talent... Niels helpt mee met vullen en versieren, koekjes uitsteken enz.
Dit is ons verhaal, hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen...
Groetjes van www.nielsbakt4cancer.nl (Niels en mama Anita)