1

Onderwerp: Veilig vuurwerk!

Mijn laatste taart voor dit jaar, gemaakt voor mijn oudste zoon van 27 die echt helemaal gek is van vuurwerk en er altijd al maanden van te voren mee bezig is, hij kijkt er altijd heel erg naar uit dat hij weer mag afsteken

Ik zag deze in de Mjam staan en dacht meteen aan hem, kan geen rood rolletje marsepein meer zien ;-)
Gevuld met choclade en aardbeienjam

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/960137_585820684829618_1537172287_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Veilig vuurwerk!

Ja, hij is prachtig geworden, had hem ook in de mjam taart gezien het is een enorme klus al die rotjes draaien :)

Maar je zoon zal hier zo blij mee zijn en waarschijnlijk te zonde om aan te snijden :D

Gefeliciteerd!!

3

Hij heeft hem net opgehaald en vond hem echt geweldig! Missie geslaagd dus.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Echt ontzettend leuk geworden. Ik kan mij voorstellen dat hij blij-verrast was. Gefeliciteerd allebei!

Tieneke

5

Jemig wat een rotwerk zeg! Maar ik moet zeggen hij is goed gelukt!

6

Hahaha rotwerk....toepasselijke woordkeuze!

7

wow, die is in een woord GE-WEL-DIG! echt mooi!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

8

Hij is wel héél erg gaaf geworden!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Schitterend!

10

Super leuk!

11

Hij is wel héél erg leuk!!

12

Dank jullie wel allemaal!