Onderwerp: Prinsessentaart: Liz 3 jaar

Deze taart heb ik al heel lang geleden gemaakt voor de dochter van mijn collega. Haar dochter werd 3 jaar en zij wilde graag een prinsessentaart.

Het moest een simpele roze prinsessentaart worden met alleen de naam en leeftijd van haar dochter. Verder niet teveel poespas. Mijn collega had zelf een kroontje aangeleverd die zij boven op de taart wilde zetten. De bovenkant van de taart moest leeg blijven.

Ik ben heel perfectionistisch en vond het erg jammer dat die bobbeltjes links voor zitten. De foto heb ik snel moeten nemen, dus die is ook niet helemaal geworden zoals ik gewild had :)

http://2.bp.blogspot.com/-ArEu0HMCjc4/UnE6OqUcv4I/AAAAAAAAA0k/_Ls-YQDk6HM/s640/Taart+Liz.JPG

Mijn collega kwam de taart met haar dochtertje ophalen en bij het zien van de taart werd ze helemaal blij! Ook mama was erg tevreden. Dat is dan wel weer leuk om te horen!

De taart was gevuld met een laag abrikozenjam en een laag banketbakkersroom.

Liefs Desiree

2

Re: Prinsessentaart: Liz 3 jaar

Ik kan me voorstellen dat je baalt van je bobbeltjes. Maar het is een hartstikke leuke taart geworden en vaak zien de mensen waarvoor je hem maakt dit helemaal niet! Ik moest ook even kijken toen je het vermeldde. Vind het verder een hartstikke leuke taart!

3

Hij ziet er mooi uit!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Echt een leuke taart :)

soms heb ik ook van die bobbeltjes echt irritant he!!

5 Laatst bewerkt door Desiree - Sweet Happinez (02-01-2014 21:45)

Bedankt voor de leuke reacties!

En Vera je hebt wel gelijk, de mensen zien het niet inderdaad, maar ik vind het zelf toch jammer! haha.. Goed om te horen dat het jou in eerste instantie niet echt opviel :) In ieder geval bedankt voor je compliment :) erg leuk!