1

Onderwerp: Gender reveal taart

Hoi hoi,

Heb een vraag gekregen voor een Gender reveal taart waarbij de muisjes o.i.d. er uit komen rollen. Hoe kun je dat het beste doen, met biscuit of cake? Ik dacht zelf om dan uit de 2e en 3e laag biscuit/cake een rondje te halen en die dan te vullen met muisjes en de rest gewoon om het gat heen vullen. En wat voor vulling zouden jullie doen bij muisjes?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

2

Re: Gender reveal taart

Ik denk dat als je je taart gaat bekleden, je beter biscuit kunt doen ivm de machtige hap. En bij muisjes hoort voor mij de smaak van een beetje boter, ik zou dus voor een laagje (vanille) botercreme gaan. Leuk idee trouwens om het zo te doen in plaats van een gekleurde biscuit of vulling!

3

Dank je wel Anna. De klant heeft aangegeven dat ze biscuit wil en we gaan voor aardbeienbotercreme i.v.m. de kleur ;-).

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

4

ik denk dat het inderdaad een prima oplossing is om uit de middelste lagen een rondje te halen, en dan op te vullen met (vooraf goed gemengde) muisjes.....
Wat er qua vulling goed bijpast, weet ik eigenlijk niet..... Boter(creme)sowieso, maar verder..... :(

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

5

De muisjes zijn gemaakt van anijszaad, da gaat goed samen met risse dingen zoals fruit, maar vanille creme of bbr is ook erg lekker

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda