Onderwerp: hartjes ri eerste keer
Hallo
ieder keer zag ik leuke koekjes met RI voorbij komen .zelf durfde ik er niet aan.
dit weekend stoute schoenen aan gedaan en begonnen.
ik heb nog niet zo'n strakke hand.tips graag welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hartjes ri eerste keer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
ieder keer zag ik leuke koekjes met RI voorbij komen .zelf durfde ik er niet aan.
dit weekend stoute schoenen aan gedaan en begonnen.
ik heb nog niet zo'n strakke hand.tips graag welkom
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.. maar ze zien er superleuk uit!
Ik vind het knap hoor zien er leuk uit, ik zelf wil het ook steeds proberen maar het lijkt me echt een moeilijk klusje wat je zegt je moet een stabiele hand hebben
Moet je lang wachten na dat je een laagje hebt gedaan?
ik heb eerst allee dijkjes gespoten en toen de rest op kleur gebracht daarna gaan vullen
Een strakkere lijn krijg je door je spuitmondje ongeveer een centimeter van je koekje af omhoog te houden en de icing al het ware te laten vallen op je koekje. Zo krijg je een vloeiende lijn en geen bibbers.
Zelf vul ik meteen na het spuiten van de lijn zodat je een geheel krijgt. Maar zoals jij het doet, kan het ook.
Leuke koekjes vind ik. Heerlijk om te doen he?
Tieneke
heel veel oefenen dan wordt je steeds handiger erin en vind je zelf de beste manier van werken uit.
ze zien er erg goed uit!
Een goed begin zo Verder sluit ik me aan bij de tip van Tante Tien
Zien er al erg leuk uit!
PAS WEL OP: koekjes versieren kan verslavend werken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hartjes ri eerste keer