Marianne schreef:(mogen de volgende keer wel in hun eigen rubriek
)
Oei!
Sorry, Marianne, ik had een hele tijd problemen met mijnalbums, en ik was zo blij dat het nu met facebook kon dat ik alles in 1 topic heb gegooid! Suf... Ik beloof beterschap! 
Baklataart schreef: de marshmallows.... weet ik niet ik wordt gek als het zo'n enorme troep wordt 
Heb ik nu een oplossing voor hoor! Ik gebruik die grote bakken van Ikea ( met zo'n rode rand aan het deksel), die zijn lekker diep en dan knoei je nauwelijks
De zeef past er ook in, dus kan keurig IN de doos het overtollige poeder eraf schudden 
Sita schreef:Heb jij het recept vertaald in het Nederlands, of weet iemand hoe dat is, mijn engels is niet zo goed.
en
Adriana69 schreef: ben ook benieuwd naar de hoeveelheden die je gebruikt hebt. Vind het altijd moeilijk met die cups.
De hoeveelheden:
250 ml water ( 2 x 125 ml)
25 gram kleurloze gelatinepoeder
400 gram suiker
150 gram glucosesiroop
snufje zout
30 ml vanille extract
Ik gebruik een 25cm vierkant blik.
Voor het hele recept moet je even bij google translate zijn, dat red ik nu niet 
Oh, en ik gebruik niet alleen poedersuiker zoals ze hier zeggen, blijft het te plakkerig: ik doe er per 150 gram poedersuiker ook 100 gram maizena door.
Jet1975 schreef:Welk recept heb je gebruikt voor de Caramel versie?
ik gebruik voor de marshmallow zelf het recept van Butter ( zie boven), maar voor de 'swirl' volg ik dan deze:
http://hereandnow.wbur.org/2012/04/02/m … ess-recipe
Even scrollen en je ziet 'm!
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>