Re: als dit geen winters taartje is......

Hij is echt prachtig, gaaf en zeker winters! Krijg zo spontaan al ski-kriebels :)

27

Wauw een beauty!!!!!! Je zou haast willen dat het echt gaat sneeuwen, als je dit ziet!

28 Laatst bewerkt door LaLuub (28-12-2013 10:37)

Daar dacht ik ook aan :). Raampjes eruit snijden er erachter het led-lichtje plaatsen (op voedselveilige manier). Ik bedoelde niet dat je de hele taart ermee moet 'behangen' :p. Dan wordt hij er zeker niet mooier op! Maar jouw taart heeft het echt niet nodig hoor. Hij is prachtig zoals hij is. :thumb:
De sneeuw lijkt zó echt! Super!

29

Wat leuk gedaan!!

Echt ontzettend mooi! :)

31

Tigrasas schreef:

Dat is wel veel licht...ik dacht meer aan hele kleine lichtjes in de 3d huisjes en dan raampjes en zo er uit snijden

misschien die kleine waxine lichtjes op batterijen of zo in zo'n huisje, deurtje dicht doen, vastzetten met icing....

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

32

Heb nog wat van die koekjes over, zal er nog eens mee experimenteren

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

33

Je Mjam kersttaart is super gelukt, knap hoor. Ben jaloers ;) Smaken de chocolade koekjes lekker???

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

34

De koekjes zijn heerlijk, ik heb ze gemaakt met cacao die ik van Bali heb meegenomen, dus puur natuur

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda