Onderwerp: Héél veel vierkantjes, ruitjes en driehoekjes...
Mijn moeder werd gisteren 65. Reden om een taart (of 3 ) te maken. Gevuld met hazelnootbavarois, dulche de leche en vanillecreme. Getrempeerd met Tia Maria. En oh, wat was ie lekker
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Héél veel vierkantjes, ruitjes en driehoekjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn moeder werd gisteren 65. Reden om een taart (of 3 ) te maken. Gevuld met hazelnootbavarois, dulche de leche en vanillecreme. Getrempeerd met Tia Maria. En oh, wat was ie lekker
Wauw wat mooi, goed bedacht! Mooie kleuren
Wat een mooi geheel, en wat een gepuzzel.
Vind het er super uitzien, daar was je moeder vast heel blij mee.
En gefeliciteerd natuurlijk...
wow, wat een mooie taarten, wat een werk, maar wat een groots resultaat! Echt leuk!
Pfff, wat een werk lijkt me dat! Maar wel prachtig zeg!
Je moeder vind jou taartenhobby vast heel erg vervelend!
Super gedaan zeg, hoe verzin je het!
Daar zou je moeder wel erg blij mee zijn geweest erg mooi gedaan!
Dank jullie wel! Ik heb ongelooflijk positieve reacties gehad op de feestavond, zowel over het uiterlijk als de smaak. In mijn ogen had het echt strakker gekund, maar 5 taarten in mijn eentje was wel weer even uitdaging genoeg. Tel daarbij op een mbc die in de schift ging (en echt niet meer te redden was), daarna een bc mix die in de schift ging...poging 3 slaagde. Maar dus wel tijdnood, wat twee keer terug naar de winkel etc. Te weinig tijd voor de ganache om op te stijven. Erg jammer, maar al met al was ik best tevreden.
De tips van Tamataartje hebben me zeker verder geholpen. Dank daarvoor!
Heel erg mooi!
Wat mooi en wat veel werk, goed gedaan
Wat gaaf!!
Tel daarbij op een mbc die in de schift ging (en echt niet meer te redden was), daarna een bc mix die in de schift ging...poging 3 slaagde.
Als je mbc 'schift' moet je door kloppen, tot de textuur weer goed is. Het hoort zo te gaan, het ziet er alleen eng uit.
Super mooie taarten heb je gemaakt!!
hele mooie taarten!
Dank jullie wel voor alle complimenten.
Veel werk was het zeker
Als je mbc 'schift' moet je door kloppen, tot de textuur weer goed is. Het hoort zo te gaan, het ziet er alleen eng uit.
ik heb zeker een half uur door geklopt. Toen maar weer verwarmd, zodat alles dezelfde temperatuur had (omdat ik dacht dat de boter te koud was). Toen leek het goed, maar toen ik m de volgende dag uit de koelkast haalde
Ik heb 'm al vaker gemaakt en dat is altijd goed gegaan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Héél veel vierkantjes, ruitjes en driehoekjes...