1

Onderwerp: Een heel vies gingerbread huis

Kreeg gisteren in de winkel hier in de buurt bij mijn aankopen een gratis Wilton pre baked gingerbread huisje. Gisteren avond gemaakt. Helaas voor de sier want wat is hij vies!! De snoepjes zijn kei en kei hard en hij smaakt alsof hij een jaar of 5 geleden gebakken is. Maar voor sier is hij super schattig!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DFNIZUHN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBVJRKPI.jpg

Had hem aan 2 kanten versiert had veel icing over en vond het zonde om weg te gooien :)

2

Re: Een heel vies gingerbread huis

Het huisje ziet er hartstikke leuk uit! Jammer dat het niet zo lekker is :(
Een overjarig huisje misschien.... :)

3 Laatst bewerkt door Nice lady (24-12-2013 15:53)

Oeps, drukte wat snel: 1x is genoeg :)

4

Leuk, maar jammer dat het niet lekker is. Ik dacht gelijk aan de houdbaarheidsdatum inderdaad.
Vorig jaar een huisje gemaakt, amerikaans recept met veel melassestroop (uiteindelijk in natuurwinkel gevonden), smaakte vond ik daardoor vreselijk. Amerikaanse schoonzus vond het super... Smaken verschillen, misschien hier ook aan de hand?

5

Zeker jammer dat het niet smaakt, want hij is wel heel leuk!

.. Want taart kan altijd!!

6

Esmaatje schreef:

Leuk, maar jammer dat het niet lekker is. Ik dacht gelijk aan de houdbaarheidsdatum inderdaad.
Vorig jaar een huisje gemaakt, amerikaans recept met veel melassestroop (uiteindelijk in natuurwinkel gevonden), smaakte vond ik daardoor vreselijk. Amerikaanse schoonzus vond het super... Smaken verschillen, misschien hier ook aan de hand?

Zou zomaar kunnen! Mijn vriendin heeft er vanavond ook een hap van genomen en vond hem naar karton smaken. Manlief ook en dochterlief heeft het snoepje zelfs uitgespuugd.. houdbaarheid is goed. Het was een pre baked kit dus al gebakken en al in een doos van Wilton..

Volgend jaar toch maar zelf bakken maar hij is inderdaad erg leuk voor de sier!

7

Dan maar als versiering, toch? ;) Hij ziet er in ieder geval leuk uit :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Ziet er leuk uit en gezellig :)

Ach, er naar kijken is dan leuker dan op eten toch :D