1 Laatst bewerkt door Whippy (25-12-2013 11:19)

Onderwerp: Merry Christmas

Ik vier mijn 3de jaar bakken :) Ik ben Kerst 2010 gestart met bakken, ik had plots zin om cupcakes te maken. Daar zijn uiteraard geen foto's van, ze waren steenhard en zonder vorm.
Een week later vierden we Kerst bij vrienden en ik heb mijn allereerste taart gebakken en versierd.
Er zijn heel wat onvolmaaktheden, maar ik was er toen toch best trots op.
Ik had enkel een keukenmesje en een pizzarollertje

http://3.bp.blogspot.com/-Cn1oZI0LGps/UrqowlC3PMI/AAAAAAAAAHc/bMJkNK59KQA/s1600/First+cake.jpg

Meer foto's op mijn gloednieuw blogje

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

2

Re: Merry Christmas

Gefeliciteerd :-)
Ik was ook ontzettend trots op mijn eerste taartje haha :-D en als ik er nu naar terugkijk zie ik zoveel fouten. Maar wat maakt het uit he, ervaring leert.

Ik ga je blog bekijken!

Fijne feestdagen:)

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

3

Begrijp ik goed dat dit je eerste taartje was 3 jaar geleden? Zag er iig toen al prima uit :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Goudlokje19 schreef:

Gefeliciteerd :-)
Ik was ook ontzettend trots op mijn eerste taartje haha :-D en als ik er nu naar terugkijk zie ik zoveel fouten. Maar wat maakt het uit he, ervaring leert.

Ik ga je blog bekijken!

Fijne feestdagen:)

Dank je Goudlokje19. Ook fijne feestdagen voor jou en je geliefden

5

Marianne schreef:

Begrijp ik goed dat dit je eerste taartje was 3 jaar geleden? Zag er iig toen al prima uit :)

Inderdaad Marianne, mijn allereerste taart. Op mijn blog zie je de close-up van de strik en dan zie je welke onvolmaaktheden ik bedoel. ;) Bedankt voor de lieve woorden.