Onderwerp: Mijn 2de keer koekjes versieren met Royal Icing...
Nadat ik mijn eerste koekjes op facebook had geplaatst kreeg ik gelijk een berichtje van de beste vriendin van mijn schoonzusje.
Wij kennen haar goed, en ze is momenteel in verwachting vaan haar eerste kindjes...
Ja kindjes, want ze krijgt een tweeling!
En ook nog is een jongen en een meisje.
In augustus/september stopt ze daarom met werken en ze vond het dan wel leuk om koekjes te trakteren op het kinderdagverblijf waar ze werkt.
Dus ze vroeg of ik babyuitstekers had en of ze er dan voor het uitdelen op der werk ze bij me kon kopen.
Tuurlijk, dat gaan we gewoon proberen, dus gelijk een bestelling geplaatst bij de hebshop voor babyuitstekers.
Gister zat ik vol spanning te wachten op de postbezorger, maar die kwam natuurlijk pas net voor 5'n...
Maar gelijk koekjes uit gaan steken en hup de oven in, zodat ze na het afkoelen nog versierd konden worden.
En gisteravond lekker bezig geweest en dit is het resultaat, waar ik nu ook wel aardig tevreden mee ben:
groetjes,
Floor
Edit: Sorry voor de slechte kwaliteit foto's maar mijn camera kan ik ffies in de verhuizing niet vinden, dus maar met mijn telefoon foto's gemaakt...