Onderwerp: Waar haal ik (in deze tijd) oublie hoorntjes vandaan?
Iemand een idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Waar haal ik (in deze tijd) oublie hoorntjes vandaan?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand een idee?
Iemand een idee?
bij albert heijn ..
Makro, sligro
Gewoon bij de Albert Heijn inderdaad
Gewoon bij de Albert Heijn inderdaad
Helaas, die had het niet.
Al kan ik de XL hier verderop nog wel even proberen.
Een makro pas heb ik ook, dus die ga ik morgen maar eens even bellen
Ik heb ze gister bij de XL winkel in Purmerend nog gezien
Cook&co, met chocola voor zoet en normaal voor hartige vulling.
de Plus
Ik heb de oubliehoorns voor mijn oubliehoorn kerstboom cupcakes bij de AH gekocht, maar ook de PLUS heeft ze inderdaad
Hier nogmaals door AH gelopen, maar echt niets.
Toen naar de makro gereden, daar stonden ze wel. Maar daar stonden ook de radarhoorntjes (die kinderversie ijsjes zeg maar), dus ik dacht: goedkoper, dus ik neem die mee! (maar een doos van 160 stuks).
Onderweg naar huis bedacht ik me echter dat die hoorntjes zacht zijn, in tegenstelling tot de oublies.. Dus later thuis ineens het idee om eens bij de jamin naar binnen te lopen, en die had ze ook.
Die dus gebruikt voor de kerstboompjes, en de radarhoorntjes staan hier nu nog te staan hahaha!
dat worden heeeel veeel ijsjes komende zomer
Bij Appie staan ze niet altijd logisch, heb ze hier weleens bij het broodbeleg gevonden.....
ik werk in een cafetaria en bij ons staat de ijsmachine hele jaar aan dus ook de koekjes zijn er...
loop eens een cafetaria in en vraag
succes
De wafeltjes zijn onder de naam nieuwjaarsrolletjes o.i.d. verkrijgbaar bij diverse supermarkten (V's rolletjes). Je kunt ze ook zelf maken met een (electrisch) wafelijzer.
Het kost wel wat meer tijd, maar het bakken gaat relatief snel en de rolletjes zijn véél lekkerder dan de hoorntjes die je koopt. Helaas zie ik geen mogelijkheid om een bijlage bij te voegen met het recept van mijn tante uit Drenthe.
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Waar haal ik (in deze tijd) oublie hoorntjes vandaan?