Onderwerp: Alle kerstkoekjes bij elkaar
En met alle koekjes naar de kerstmarkt geweest.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Alle kerstkoekjes bij elkaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En met alle koekjes naar de kerstmarkt geweest.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Uhm.... aaaaah....ooooooh.......!
Woooooooow veel werk!! Dat vind ik ervan haha. Super gedaan
Tjonge...de ene nog mooier dan de andere! Wat een werk en wat super ingepakt!
Heb je alles verkocht?
Waaaaaah, ik had er 6 gemaakt. Best even mee bezig geweest. Maar hoeveel heb jij er in hemelsnaam gemaakt en hoe lang ben je er mee bezig geweest, pffff. Maar heul leuk en mooi! O ja en vrolijk!
Wat een vrolijke boel! Je bent lekker bezig geweest Ze zijn echt gaaf allemaal!
Ik Had 275 koekjes gemaakt, er zijn er z'n 200 verkocht, iets minder dan vorig jaar.
Maar ik heb de andere koekjes gebruikt voor nog 2 bestellingen en dan heb ik zelf nog een paar koekjes over voor op me werk en met kerstnacht.
ik denk bij elk koekje weer, wauw! ik ga zo snel op jouw site kijken!
en ik MOET het vragen, hoe kom je aan die leuke lampjesuitsteker?
Leuk, die rendieren heb ik deze week ook gemaakt....zo leuk om te doen!
ik denk bij elk koekje weer, wauw! ik ga zo snel op jouw site kijken!
en ik MOET het vragen, hoe kom je aan die leuke lampjesuitsteker?
Ik heb hem besteld bij Karins Cookies, ze hebben daar echt heel erg veel uitstekers!
renata2 schreef:ik denk bij elk koekje weer, wauw! ik ga zo snel op jouw site kijken!
en ik MOET het vragen, hoe kom je aan die leuke lampjesuitsteker?Ik heb hem besteld bij Karins Cookies, ze hebben daar echt heel erg veel uitstekers!
dankje voor je antwoord. ik ga eens kijken. wel jammer dat het in het buitenland is, de verzendkosten zullen wel hoog zijn dan....
Louise25 schreef:renata2 schreef:ik denk bij elk koekje weer, wauw! ik ga zo snel op jouw site kijken!
en ik MOET het vragen, hoe kom je aan die leuke lampjesuitsteker?Ik heb hem besteld bij Karins Cookies, ze hebben daar echt heel erg veel uitstekers!
dankje voor je antwoord. ik ga eens kijken. wel jammer dat het in het buitenland is, de verzendkosten zullen wel hoog zijn dan....
Ik bestel altijd gelijk aardig wat, de verzendkosten vallen wel mee rond de 15 Euro maar dan heb je wel uitstekers die je hier in Nederland moeilijk te verkrijgen zijn.
Alleen soms wordt het pakketje op een of andere reden door de Douane gecheckt en dan moet je nog eens rond de 15 a 30 euro betalen voor invoer rechten ofzo snap ik ook niet.
renata2 schreef:Louise25 schreef:Ik heb hem besteld bij Karins Cookies, ze hebben daar echt heel erg veel uitstekers!
Ik bestel altijd gelijk aardig wat, de verzendkosten vallen wel mee rond de 15 Euro maar dan heb je wel uitstekers die je hier in Nederland moeilijk te verkrijgen zijn.
Alleen soms wordt het pakketje op een of andere reden door de Douane gecheckt en dan moet je nog eens rond de 15 a 30 euro betalen voor invoer rechten ofzo snap ik ook niet.
o jee, goed dat je het zegt. dan begin ik er maar niet aan....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Alle kerstkoekjes bij elkaar