Onderwerp: Mijn eerste 'echte' taart, deel 2
Als vervolg op mijn eerste topic: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=233093
Hij is af!
Ik ben uiteindelijk toch maar voor marsepeinen rozen gegaan. Wel gelijk de eerste keer dat ik dat deed, dus spannend... Maar alle anderen hadden ook marsepeinen rozen, dus dan kan ik weer niet achterblijven vind ik zelf. Was eerst helemaal niet tevreden met de rozen, want mijn zus had veel mooiere en gelijkmatigere (ik en mijn bewijsdrang...). Maar mijn vriend zei dat ie die van mij veel mooier vond, omdat die veel natuurlijker overkwamen. Een echte roos is ook nooit perfect en zéker niet hetzelfde als een andere. Goed punt schat, bedankt
Nog steeds niet helemaal tevreden, maar ach: de eerste keer ever dat ik zo'n roos in elkaar draai! Vind het voor de eerste keer super gelukt.
Dit keer afgesmeerd met de andere kant van het mes, ging super! Bedankt voor de tip Anna_4, ik had er in alle frustratie zelf niet aan gedacht.
Dus met meer trots dan de vorige keer, ook meer bloed (gesneden
) maar wel veel minder zweet en tranen, presenteer ik u... Mijn taart!

Foto's van mindere kwaliteit omdat ze met m'n telefoon zijn gemaakt en toen overgezet zijn op mijn laptop die er altijd wat creatiefs van maakt.
Het is wederom een vanillecake, gevuld met aardbeienmousse, afgesmeerd met chocoladebotercrème. Strik en rozen van marsepein.
Nu moet ie straks nog een end mee in de auto, daar een tijdje in blijven staan, dan een hotel in worden gesmokkeld... Ben benieuwd hoe ie uiteindelijk aankomt, maar dan heb ik in ieder geval de foto's om te laten zien hoe ie er 'vroeger' uit zag