Onderwerp: Klassiek met rode roos
Voor de schoonmoeder van mijn vriendin Jacky. Het thema was rode rozen, verder mocht ik er mijn eigen draai aan geven.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klassiek met rode roos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de schoonmoeder van mijn vriendin Jacky. Het thema was rode rozen, verder mocht ik er mijn eigen draai aan geven.
wow al weer zo mooi .hahaha nog even en ik durf mijn baksels hier niet meer neer te zetten
Wauw, echt prachtig!! As always
Alweer WAUW! Jouw taarten zijn altijd zo mooi en zo superstrak. Hoe doe je dat toch?
wow al weer zo mooi .hahaha nog even en ik durf mijn baksels hier niet meer neer te zetten
Dát is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vind het een geweldig leuke hobby waar ik mijn ei in kwijt kan en ik laat graag zien wat ik kan. Ik hoop enkelen van jullie te inspireren zelf ook vooral je fantasie de vrije loop te laten en buiten de box te denken. Ik ben zelf pas iets meer dan een jaar bezig en heb nog nooit een cursus gevolgd, waarmee ik wil zeggen dat jij en alle anderen hier het ook kunnen. Als je er maar geduld en liefde in stopt!
Alweer WAUW! Jouw taarten zijn altijd zo mooi en zo superstrak. Hoe doe je dat toch?
In het nieuwe jaar ben ik van plan workshops te gaan geven in het strak afsmeren en bekleden. Ik ga dan laten zien wat het trucje is en de rest is aan jullie: heel veel oefenen
Wat een kunstwerk weer! Prachtig
Prachtig......ik houd mij aanbevolen voor de workshop jou taarten zijn zo mooi strak!
Wauw... schitterend weer!
ik wil ook die workshop volgen als ik m kan betalen hahaha
want dat trucje moet ik toch ook eens leren
en ik blijf wel posten hoor en inspipikken
Heel erg mooi en stijlvol!
Jeeh......een workshop! Ik woon nogal een eindje van Zoetermeer af, maar als ik kan zou ik graag komen om je trucje te leren
Weer een prachtig plaatje
Zo mooi en ik wil dolgraag naar je workshop komen hoor!!! Als de portemonnee het toelaat
Wat een kunstwerkje weer en zo strak, prachtig.
pleun79 schreef:wow al weer zo mooi .hahaha nog even en ik durf mijn baksels hier niet meer neer te zetten
Dát is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vind het een geweldig leuke hobby waar ik mijn ei in kwijt kan en ik laat graag zien wat ik kan. Ik hoop enkelen van jullie te inspireren zelf ook vooral je fantasie de vrije loop te laten en buiten de box te denken. Ik ben zelf pas iets meer dan een jaar bezig en heb nog nooit een cursus gevolgd, waarmee ik wil zeggen dat jij en alle anderen hier het ook kunnen. Als je er maar geduld en liefde in stopt!
ben je pas een jaar bezig?!.... Pfft, dan heb je het gewoon echt in de vingers Tamara!
Of heb je in dat ene jaar gewoon ontzettend méga veel taarten gemaakt, haha
Inderdaad, heb je die 365 foto's niet voorbij zien komen?
![]()
![]()
Inderdaad, heb je die 365 foto's niet voorbij zien komen?
nee, dan heb ik er zo'n 300 gemist denk ik
(ja, ben zo gek geweest om heel vluchtig je taarten op je fb te tellen, haha,
maar een stuk of 65 in 1 jaar is alsnog heel veel vind ik,
is toch ruim elke week 1 taart, daar kom ik niet aan hoor)
Zo mooi! Chique eenviud, I like!
enne, ik ben ook jaloers op je enorm strakke taarten...... dus voor zo'n workshop houd ook ik me aanbevolen!
Zo mooi! Chique eenviud, I like!
enne, ik ben ook jaloers op je enorm strakke taarten...... dus voor zo'n workshop houd ook ik me aanbevolen!
Wat een mooie taart zeg. En zo perfect!
Mag ik vragen waarmee je de cake hebt afgesmeerd? Laatst zei iemand tegen mij dat het met icing mooier te bekleden is dan met botercreme. Ik vraag me af of dat ook zo is.
Sahirah
Wauw Tamara.... Ik weet niet wat ik er nog op moet zeggen. Ik val in herhaling
Kom maar op met die workshop!!!
Er zijn er die met ganache afsmeren, want dat blijft langer hard, wat makkelijk is bij het bekleden. Maar ik gebruik nog altijd botercrème om af te smeren.
Dank je wel. Voor mij dus nog meer oefenen en oefenen.
Sahirah
Zet de taart wel minimaal 4 uur, maar liefst de hele nacht, in een hele koude koelkast. Hoe steviger de botercrème en vullingen zijn, hoe strakker je kunt bekleden
Mijn god, jij bent zó goed!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klassiek met rode roos