1

Onderwerp: Kleine cheesecakes, hoe krijg ik ze in deze vorm?

Heeee,

Ik wil voor kerst cheescakes maken, in deze vorm:

http://www.seasons.nl/2012/seasons-life … rivestolp/

Hoe gaat dit mij lukken? :)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Op mijn blog www.koekjesenzoo.nl schrijf ik over mijn bak ervaringen! Hier staan onder andere heerlijke recepten en reviews :)

2

Re: Kleine cheesecakes, hoe krijg ik ze in deze vorm?

http://static.productreview.com.au/pr.products/wilton-mini-ball-pan1_4d12a659322a3.jpg De Wilton mini ball pan.
hiermee denk ik

Edit Pooh: linkje verwijderd

Of met de Wilton mini wondermold, maar dan zou ik wel de bodem en de kaasvulling apart bakken en    na het bakken in elkaar zetten.

4

O deze kende ik nog niet, bedankt! Is inderdaad een idee, het lastige is alleen dat de bodem er inderdaad niet tegelijkertijd meegebakken kan worden. Ik denk dat toch maar ga voor 1 grote cheesecake en dan met ronde cutters uitsnijden :)

Op mijn blog www.koekjesenzoo.nl schrijf ik over mijn bak ervaringen! Hier staan onder andere heerlijke recepten en reviews :)

5

Je kunt ook kleine blanda's kopen bij de ikea.

6

mmaas schreef:

Ook een idee! Ik heb even gegoogled en zie meteen dat ze voor heel veel bakdingetjes gebruikt worden. Ik heb toch besloten het simpel te houden en ze met ronde kookringen uit te snijden. Hopelijk wordt het wat! :)

7

Koekjes&zo schreef:
mmaas schreef:

Ook een idee! Ik heb even gegoogled en zie meteen dat ze voor heel veel bakdingetjes gebruikt worden. Ik heb toch besloten het simpel te houden en ze met ronde kookringen uit te snijden. Hopelijk wordt het wat! :)

Ik zou ze ook met kookringen uitsteken; erg praktisch & lekker snel ;)

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)