Onderwerp: De hoogste tijd!
Hallo allemaal!
Nu ik bijna de 100 berichten nader (wat gaat dat toch snel!) zal ik mij ook maar even voorstellen.
Ik ben Anna, 23 jaar en kom uit Enkhuizen. Ik bakte eigenlijk altijd al van alles - appeltaarten, cakes, muffins, koekjes - maar had af en toe nog wel eens een hulpje nodig. En mijn hulpje Google wist mij altijd weer naar deleukstetaarten.nl te sturen
Dus hop: aangemeld en lekker meelezen en volop gebruik maken van de zoekfunctie. Maar toen: na mijn afstuderen lagen de banen helaas niet voor het oprapen dus had ik ineens een bom tijd over. Die tijd was al gauw goed besteed met taarten bakken en lekker experimenteren! Echte fondanttaarten maak ik pas sinds een maand of 2 (en dan ook niet eens zo heel veel hoor), mijn eerste geposte taart is van een maand of 5 terug.
Ik vind het onwijs leuk om al jullie creaties te zien en word stiekem altijd wel blij van dit forum, niet alleen door de mooie plaatjes maar ook door alle behulpzame dames en heren die de tijd nemen om elkaar wat te leren en om van iedereen wat op te steken. Super!
Voorlopig ben ik nog niet uitgebakken en heb ik nog wel honderden leuke taarten gezien die ik ook ooit nog eens hoop te (kunnen) maken. En gelukkig hoef ik niet per se op bestelling te maken, dus kan ik lekker maken wat ík leuk vind en waar ik lekker de tijd voor kan nemen
Liefs, Anna