Onderwerp: Kersttaartje voor het goede doel
Voor het goede doel een kersttaart gemaakt voor een heuze taartverloting. Ze organiseren bij ons in het dorp altijd een kerstmarkt met en voor allemaal goede doelen. Nu stond ik daar met een kraam voor mijn kanjers uit Malawi die onwijs goed bezig zijn voor een betere toekomst voor de jeugd. En ze ondersteunen ook zieken, ouderen en zwakkeren. Ik ben zo trots op de kleine organisatie als ik zie wat ze allemaal bereiken met de weinige middelen die ze hebben.
In de kraam werden cupcakes en koekjes verkocht. Deze had ik met een clubje jeugd versierd. Ontzettend leuk om te doen.
Voor de taartverloting een kleine stapeltaart met lekker veel glim gemaakt. Ach ja, het is kerst. En dat zie ik nog steeds af en toe voorbij komen. Haha, alles onder de dust.
Van ouwel had ik een rand gemaakt met daarop woorden als: Dream, love, shine, inspire etc. Ik wilde op icing sheets printen. Maar die weigerden ineens alle dienst. Ze leken wel aan elkaar geplakt :-( Ik ben bang dat de rest van het pak wel weg kan.
De taart was gevuld met banketbakkersroom en aardbeienvlaaivulling (de taart moest tijdens de markt buiten de koelkast in de kraam staan....alhoewel het afgelopen vrijdagavond waarschijnlijk kouder was dan in de koelkast...hahah. Aangezien mijn ontzettende koude ijsklompvoeten)
Nou hier is die. Helaas een beetje snelle foto's gemaakt met mijn telefoon. De volgende keer toch maar gewoon mijn fototoestel erbij pakken.
~ Neem je dromen mee de dag in ~