Re: Super zoet
prachtig!!!!
en ik denk dat ik dan ook maar eens een ns retourtje Zoetermeer moet gaan aanschaffen, mijn taartjes staan allemaal nog heel mooi bol aan de zijkanten haha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super zoet
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
prachtig!!!!
en ik denk dat ik dan ook maar eens een ns retourtje Zoetermeer moet gaan aanschaffen, mijn taartjes staan allemaal nog heel mooi bol aan de zijkanten haha
prachtig!!!!
dan vul je waarschijnlijk te dik (met te dunne vulling)
Weer zo'n prachtige creatie. Ongelooflijk mooi. Ben er van overtuigd dat je veel plezier gaat beleven bij het geven van je workshop.
WAUW!!!!!!!!! Mooi, mooi ,mooi!!!
Prachtig!
Kleur is ook erg mooi.
Mag ik je vragen wat je voor de letters hebt gebruikt?
Ik heb de letter mal van Martha Stewart gebruikt
Ik zie je reactie nu pas, thanx May!
Super schattig, heel mooi!!!
Prachtig!
En wat toevallig..ik moest voor de 29e november ook een ballettaart maken, heb precies op dezelfde manier de naam en leeftijd verwerkt
Dank jullie!
Liene, heb je een foto gemaakt? Ik ben wel benieuwd! Ik had het al eerder zo gedaan, op mijn vorige ballettaart http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=230729
Strak en wat een mooie rozen, super!
Ge-wel-dig! Jeetje wat zal zij daar blij mee zijn!
Dank jullie wel!
Tamataartje...ik kwam nu pas je reactie tegen met de vraag voor een foto. Dus bij deze alsnog
wauw super mooi
Mooi weer. Het is dat het te ver weg is, maar anders wilde ik me ook aanmelden voor de workshop.
Mooi weer. Het is dat het te ver weg is, maar anders wilde ik me ook aanmelden voor de workshop.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super zoet