Onderwerp: ja hebt stukjes kapsel over en wat doe je dan-nou dit
stukje kapsels over ,dan maar ff een klein kerst taartje 

taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ja hebt stukjes kapsel over en wat doe je dan-nou dit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
stukje kapsels over ,dan maar ff een klein kerst taartje 

taartgroetjes Carla
Wat een lief taartje 
Mooi!
Maar eh, hoe heb je dit gedaan met stukjes biscuit?
Leuk!!!! Mag ik vragen hoe heb je de donker blauw kleur gemaakt?
Erg mooi taartje hoor!
mooie kleuren idd
benieuwd naar hoe je het blauw hebt gemaakt en hoe je van stukjes kapsel zo;n mooie taart maakt
met stukje kapsel is reuze makkelijk hoor,schaal bekleden met huishoudfolie,reepjes kapsel erin,vulling erop op en zo door gaan en herhalen tot die vol is,folie dicht vouwen dan met plat iets drukken,zodat je het kapsel spul flink aandrukt-paar uur koelkast-trek het eruit met folie en al en dan bekleden,hoop dat jullie het snappen,anders wil er best een howto van maken,echt makkie en de kleur blauw is Navy van Sugar flair,hoop dat jullie er iets aan hebben ,anders hoor ik het graag.
taartgroetjes Carla
"Effe een klein taartje maken", jij bent toch ook altijd maar bezig. Waar haal je de tijd toch vandaan? Maar het is wéér een lieverdje, Carla! Leuke kerstballenmold ook! Wat voor vulling had je gebruikt?
whahaha jij weet het toch,ik kan niet stil zitten
en het was gevuld met frambozen-witte chocoladecreme ,weer zo'n geval van JAMMY 
Hahaha, ja, dat idee had ik al!
En mmmm, frambozen en witte chocola: één van de favorieten hier, hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ja hebt stukjes kapsel over en wat doe je dan-nou dit