Onderwerp: Disney Planes zooooo
leuk om te maken, vond het dan ook jammer dat hij klaar was hahahaha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Disney Planes zooooo
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk om te maken, vond het dan ook jammer dat hij klaar was hahahaha
Mooi gedaan!
Het begint creepy te worden, je bent echt al de 5e of zo in twee dagen tijd met een disney planes taart.. is dus blijkbaar de nieuwe rage onder de kids? Wel leuk hoor
!
Hallo ik ben hier nieuw en een beginner je taart is echt mooi heb je dat vliegtuigje helemaal zelf gemaakt? En hoe als ik vragen mag
Wauw wat een mooi en strak taartje. Snap dat het heerlijk was om hem te maken.
Die is ook weer erg leuk gedaan!
Hallo ik ben hier nieuw en een beginner je taart is echt mooi heb je dat vliegtuigje helemaal zelf gemaakt? En hoe als ik vragen mag
Hij is inderdaad helemaal van fondant....... hoe ik dat maak tja gewoon beginnen en heel goed kijken naar de vormen. eerst basisvorm ( in dit geval een "rol" en van daaruit opbouwen weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen eerlijk gezegd
ik ken het totaal niet, maar vind het wel erg mooi
Hij is heel leuk.
Idd heel leuk geworden.. maar je taart zelf is ook zo strak.. lijkt wel een kleine maat te zijn of ligt dat aan de foto? Smeer je af met ganache dat t zo strak is?
Super! Dat gemarmerde blauw is ook zo'n mooie combi! Je hebt het er maar druk mee de laatste dagen!
Idd heel leuk geworden.. maar je taart zelf is ook zo strak.. lijkt wel een kleine maat te zijn of ligt dat aan de foto? Smeer je af met ganache dat t zo strak is?
is iid een klein maatje ( 20 cm doorsnee). Ik smeer altijd af met Botercreme 1:1 en sinds kort dus ook met de smoothers aan de gang. Vind dat een beetje verslavend geworden je stopt nl niet meer tot het echt goed is 
Erg leuk gedaan.
Super leuk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Disney Planes zooooo